Το τηλεοπτικό διαφημιστικό προϊόν στην Ελλάδα και οι διαφημίσεις (Bachelor thesis)

Χρυσογονίδης, Παρασκευάς


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧρυσογονίδης, Παρασκευάςel
dc.date.accessioned2022-02-07T14:31:04Z-
dc.date.available2022-02-07T14:31:04Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13897-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορία και Διαφήμισης, 2019 (α/α 10802)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΤηλεοπτική διαφήμισηel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectTelevision advertisementen
dc.titleΤο τηλεοπτικό διαφημιστικό προϊόν στην Ελλάδα και οι διαφημίσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10802-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.publicationDate2019-06-26-
heal.bibliographicCitationΧρυσογονίδης, Π. (2019). Το τηλεοπτικό διαφημιστικό προϊόν στην Ελλάδα και οι διαφημίσεις (Πτυχιακή εργασία). Αλέξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της τηλεοπτικής διαφήμισης ως ευρύτερο εργαλείο του μάρκετινγκ, εστιάζοντας παράλληλα στην ελληνική τηλεοπτική διαφήμιση. Μετά από μία σύντομη εισαγωγή στο μάρκετινγκ, ακολουθεί η δεύτερη ενότητα που πραγματεύεται την διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα επιχειρείται η εννοιολογική προσέγγιση του όρου, ο έλεγχος της αλληλεπίδρασής της με την καταναλωτική συμπεριφορά καθώς και η παρουσίαση των τύπων και των μέσων που χρησιμοποιούνται. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται αποκλειστικά με την τηλεοπτική διαφήμιση, όπου παρουσιάζεται η τηλεοπτική διαφήμιση τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα, τα σχετικά εγχώρια οικονομικά μεγέθη που συνδέονται με αυτήν και τέλος οι προοπτικές της. Τα τελικά συμπεράσματα παραθέτονται στην τέταρτη και τελευταία ενότητα.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to present television advertisement as a wider marketing tool, while focusing on Greek television advertisement. After a brief introduction to marketing, the second unit deals with advertisement in general. To be more specific focuses on a conceptual approach, the interaction with consumer behaviour and its types and means. The third section deals exclusively with television advertisement, presenting economic data for both global and Greek television advertisement and its prospects. The final conclusions are presented in the fourth and final unit.en
heal.advisorNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.academicPublisherΤμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13897
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.