Η επίδραση του καταναλωτικού κοινού μέσω των κοινωνικών δικτύων αναφορικά με το fashion marketing (Bachelor thesis)

Λουράκη, Ανδριανή


Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η αναζήτηση και καταγραφή των υπαρχουσών πληροφοριών στον κλάδο του fashion marketing και των social media strategies, καθώς και η επίδραση του καταναλωτικού κοινού από τις ενέργειες του fashion marketing στα κοινωνικά δίκτυα. Το πρώτο μέρος της παρακάτω μελέτης αναφέρεται στην ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή μόδας, καθώς και στις ενέργειες του fashion marketing. Επιπρόσθετα, διευκρινίζονται τα στοιχεία του social media marketing, ενώ γίνεται λόγος για τις στρατηγικές και τακτικές που χρησιμοποιούν οι οίκοι μόδας στα κοινωνικά δίκτυα. Στις επόμενες σελίδες της έρευνας παρατίθενται τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της διατριβής που προήλθαν από τη συλλογή των πρωτογενών στοιχείων. Η συλλογή έγινε με τη μέθοδο της συστηματικής δειγματοληψίας σε ηλεκτρονική μορφή σε δείγμα n=300. Στο παράρτημα Α’ υπάρχει το ερωτηματολόγιο της έρευνας. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο αναλύονται οι τυχόν περιορισμοί και λάθη της εργασίας, καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.
Keywords: fashion marketing;social media strategies;social media marketing;κοινωνικά δίκτυα;επίδραση καταναλωτικού κοινού;αγοραστική συμπεριφορά;καταναλωτής μόδας
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2015 (α/α 6931)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13743
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13743
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.