Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους Έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2015. (Bachelor thesis)

Παυλίδου, Μαρία-Παρθένα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Μαρία-Παρθέναel
dc.date.accessioned2021-12-23T10:14:10Z-
dc.date.available2021-12-23T10:14:10Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13722-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2015 (α/α 6939)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectPayPalen
dc.subjectέλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνωel
dc.subjectοικονομικό έτος 2015el
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectπεριφέρειά Θεσσαλονίκηςel
dc.titleΔιερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους Έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2015.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary6939-
heal.dateAvailable2021-12-23T10:15:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.publicationDate2015-06-17-
heal.bibliographicCitationΠαυλίδου, Μ. (2015). Διερεύνηση λόγων χρήσης και μη χρήσης της υπηρεσίας PayPal από τους Έλληνες καταναλωτές ηλικίας 18 και άνω, οι οποίοι κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και στη περιφέρειά της για το οικονομικό έτος 2015 (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζεται στη μελέτη και καταγραφή της πρόθεσης χρήσης των ελλήνων καταναλωτών για την υπηρεσία της PayPal. Η PayPal είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και ιδιώτες με έναν λογαριασμό e-mail να στείλουν και να δεχτούν πληρωμές μέσω διαδικτύου ασφαλή, εύκολα και με όσο το δυνατό χαμηλότερο κόστος, είναι δηλαδή μια ηλεκτρονική εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές μεθόδους πληρωμής. Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία, ο καταναλωτής πληρώνει απευθείας με πιστωτική κάρτα στο διαδίκτυο. Στη περίπτωση μας δόθηκε μεγάλο βάρος στην άποψη των ελλήνων καταναλωτών όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους χρησιμοποιούν είτε όχι την υπηρεσία και την συχνότητα χρήσης αυτής. Στην προσπάθειά μας αυτή δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με το θέμα μας το οποίο διατέθηκε σε δείγμα 85 ατόμων, μέσω e-mail και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης την περίοδο Μαΐου και Ιουνίου του 2015. Οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να απαντήσουν το ερωτηματολόγιο αυτό διατυπώνοντας έτσι τις απόψεις τους πάνω στο θέμα. Στην συνέχεια συγκεντρώθηκαν τα αποτελέσματα και περάστηκαν στο πρόγραμμα στατιστικής ανάλυσης δεδομένων (SPSS). Από τα δεδομένα τα οποία εισήχθησαν προέκυψαν πίνακες συχνοτήτων, πίνακες διασταυρώσεων και τα τεστ ελέγχου ανεξαρτησίας (x2). Από τους πίνακες συχνοτήτων προκύπτουν τα χαρακτηριστικά του δείγματος και η σύνθεση τους. Οι πίνακες διασταυρώσεων ή διπλής εισόδου δίνουν μια εικόνα των μεταβλητών σε σχέση με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος. Ενώ τέλος, τα τεστ ανεξαρτησίας παρουσιάζουν την εξάρτηση μεταξύ των μεταβλητών και των δημογραφικών χαρακτηριστικών. Οι πίνακες αυτοί αναλύθηκαν προσεκτικά και παρουσιαστήκαν τα σημαντικότερα αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν από αυτούς. Με την βοήθεια της ανάλυσης των πινάκων διατυπώθηκαν τα συμπεράσματα τα οποία δίνουν την απάντησή τους στους στόχους τους οποίους θέσαμε. Τα αποτελέσματα μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι βασικοί λόγοι χρήσης της PayPal είναι διότι οι έλληνες καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την χρήση της καθώς και επειδή τους δίνεται η δυνατότητα από το κατάστημα που κάνουν τις αγορές τους. Επίσης, όσοι δεν την χρησιμοποιούν ισχυρίστηκαν πως βασικός λόγος για τον οποίο δεν το κάνουν είναι επειδή δεν νιώθουν εξοικειωμένοι με την διαδικασία των αγορών μέσω της PayPal. Τέλος, διαπιστώθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την υπηρεσία σπανιότερα από 1-2 φορές το μήνα.el
heal.abstractThis paper focuses on the study and recording the intentions of Greek consumers about the use of PayPal service. PayPal is an online service that allows businesses and individuals with an e-mail account to send and receive payments through the Internet safely, easily and at the lowest possible cost; this service is an electronic alternative to traditional payment methods. The alternative way to pay for online services is directly by credit card online. In our subject we emphasize to the opinion of the consumers regarding their reasons for using or not the service and the frequency of use. In this effort we created a questionnaire relevant to our topic which we handed out on a sample of 180 people, through e-mail and social media, between May and June of 2015. Respondents were asked to answer the questionnaire thus stating their opinion on the topic. Subsequently the results were placed on statistical data analysis program (SPSS). From those data we created frequency tables, intersection tables and crosstabs test in order to validate the independence of the variables. From frequency tables we came up about the characteristics and the composition of the sample. Intersection tables provide an insight about the relation of our variables comparing to the demographic characteristics of the sample. Finally, crosstab tests present the dependence between variables and demographic characteristics. Those tables have been carefully analyzed and we present the most important results that concluded from them. Analyzing those tables we were able to answer the questions that we set up at the beginning of our research. Our results suggest that the main reason that Greek consumers use PayPal is because they are familiar with its use and because online stores provide this payment method. Also, the people who claimed that they do not use the service agreed that the main reason is because they are not familiar with the process of shopping via PayPal. Finally, the majority of Greek consumers stated that they use PayPal less frequently than 1-2 times a month.en
heal.advisorNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paulidou Maria.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13722
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.