Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Bachelor thesis)

Ζελιαλίδης, Ξενοφών/ Κουτσού, Χαρίκλεια


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖελιαλίδης, Ξενοφώνel
dc.contributor.authorΚουτσού, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2021-12-21T14:53:17Z-
dc.date.available2021-12-21T14:53:17Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13714-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2015 (α/α 6943)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectηλεκτρονικά καταστήματαel
dc.subjectηλεκτρονικές συναλλαγέςel
dc.subjectηλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγώνel
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectonline storesen
dc.subjectonline tradingen
dc.subjecte-businessen
dc.subjectsecurity of electronic transactionsen
dc.titleΗλεκτρονικό Εμπόριοel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleE-commerceen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary6943-
heal.dateAvailable2021-12-21T14:54:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης.el
heal.publicationDate2015-06-18-
heal.bibliographicCitationΖελιαλίδης, Ξ., Κουτσού, Χ. (2015). To ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Χωρίζεται σε δύο μέρη, το πρώτο μέρος που είναι το θεωρικό κομμάτι της εργασίας, και το δεύτερο μέρος που είναι το πρακτικό μέρος με την πραγματοποίηση της έρευνας πρωτογενών στοιχείων με την χρήση ερωτηματολογίου. Στην εργασία αυτήν θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και με την θέση που κατέχει τώρα στον κόσμο της αγοράς και του διαδικτύου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο με το πέρασμα του χρόνου κερδίζει όλο και περισσότερους καταναλωτές. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του διαδικτύου αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των πλεονεκτημάτων, το μειονεκτημάτων αλλά και των χαρακτηριστικών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης, αναλύετε η κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική αγορά σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος η πραγματοποίηση της έρευνας, μας έδειξε πως σχεδόν οι περισσότεροι χρήστε του διαδικτύου έχουν πραγματοποίηση αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων.el
heal.abstractThe objective of this thesis is to examine e-commerce. It consists of two parts: the first part is the theoretical component of the study, while the second part is the empirical component which the research is carried out using survey data. In this study, we will examine the evolution of e-commerce and its current position with respect to the actual market as well as the on-line market. The e-commerce, overtime has gained popularity with consumers. Advances in technology and particularly the Internet, is a key factor for the development of e-commerce. It also analyzes the advantages, the disadvantages and the characteristics of e-commerce. In addition, it analyzes the situation in the Greek market with respect to e-commerce. Finally, the study shows that almost all the internet users have made purchases via online shopping.en
heal.advisorNameΜπελίδης, Αθανάσιοςen
heal.committeeMemberNameΜπελίδης, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelialides_Koutsou.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13714
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.