Η συμβολή του μάρκετινγκ στην ελληνική αντιπροσωπεία της LEGO (Bachelor thesis)

Χαρτώνας, Χρυσοβαλάντης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαρτώνας, Χρυσοβαλάντηςel
dc.date.accessioned2021-11-14T16:58:14Z-
dc.date.available2021-11-14T16:58:14Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13656-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία – Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2016 (α/α 7614)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectCompetitionen
dc.titleΗ συμβολή του μάρκετινγκ στην ελληνική αντιπροσωπεία της LEGOel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠαιχνίδια -- Ελλάδα -- Μάρκετινγκel
heal.classificationToys -- Greece -- Marketingen
heal.classificationLEGO toysen
heal.classificationLEGO παιχνίδιαel
heal.identifier.secondaryα/α 7614-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-05-09-
heal.bibliographicCitationΧαρτώνας, Χ. (2016). Η συμβολή του μάρκετινγκ στην ελληνική αντιπροσωπεία της LEGO (πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκηςen
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία εξετάζεται η LEGO και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να συμβάλει το μάρκετινγκ στην Ελληνική της αντιπροσωπεία παρά τις κατευθυντήριες γραμμές με ολοκληρωμένες προτάσεις που υπαγορεύονται από την μητρική εταιρία. Μετά από μελέτη που έγινε για το εξωτερικό περιβάλλον της Ελλάδας, τον κλάδο των παιχνιδιών και τον ανταγωνισμό καταλήξαμε ότι παρά τις τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, την πολιτική αστάθεια, το παραεμπόριο ο κλάδος δείχνει σημάδια σταθεροποίησης και αύξησης στα κατασκευαστικά παιχνίδια όπως και στροφή στα παιχνίδια νέας τεχνολογίας. Σε επίπεδο ανταγωνισμού καταλήξαμε ότι βασικός ανταγωνιστής είναι η Playmobil. Ωστόσο επειδή οι κλαδικές μελέτες περιλαμβάνουν και άλλα είδη εκτός από παιχνίδια ήταν δύσκολο να διερευνήσουμε τον κλάδο έτσι χρησιμοποιήσαμε ενα βασικό εργαλείο του μάρκετινγκ, την έρευνα μαρκετινγκ. Απο την συλλογή πρωτογενων στοιχείων κατα την διάρκεια των προωθητικών ενεργειών της, παρατηρήσαμε τις προτιμήσεις των παιδιών στις σειρές LEGO και σε ανταγωνιστικές εταιρίες, την ικανοποίηση του κοινου απο το προιόν με εξαίρεση την τιμή και την ικάνοποιηση απο της προωθητικές ενέργειες καθώς και την αναποτελεσματικότητα των διαφημίσεων για αυτές. Στη συνέχεια αξιοποιώντας όλες τις πληροφορίες εντοπίσαμε τα δυνατά και αδύνατα σημεία, τις ευκαιρίες και τις απειλές που παρουσιάζονται και ορίσαμε την στρατηγική. Τέλος θέσαμε και υλοποιήσαμε τις προτάσεις για την προώθηση των πωλήσεων, την αποδοτικότερη διαφήμιση και την ορθότερη αξιοποίηση των social media.el
heal.advisorNameΜπελίδης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜπελίδης, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xartonas.pdf6.34 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13656
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.