Ο ρόλος του Marketing και των Social Media στην Βιομηχανία της Μόδας (Bachelor thesis)

Καρυώτη, Ευδοξία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρυώτη, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2021-03-06T21:58:47Z-
dc.date.available2021-03-06T21:58:47Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13267-
dc.descriptionπτυχιακή εργασία -- ΣΔΟ -- Μάρκετινγκ, 2016 (α/α8057)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμόδαel
dc.subjectfashionen
dc.subjectμάρκετινγκel
dc.subjectmarketingen
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleΟ ρόλος του Marketing και των Social Media στην Βιομηχανία της Μόδαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationClothing trade -- Marketingen
heal.classificationΕμπόριο ενδυμάτων -- Μάρκετινγκel
heal.classificationInternet marketingen
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.classificationSocial media -- Marketingen
heal.classificationΜέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Μάρκετινγκel
heal.classificationFashion merchandisingen
heal.classificationΕμπορευματοποίηση μόδαςel
heal.identifier.secondary8057-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων / Κατεύθυνση Μάρκετινγκel
heal.publicationDate2016-10-19-
heal.bibliographicCitationΚαρυώτη, Ε. (2016). Ο ρόλος του Marketing και των Social Media στην Βιομηχανία της Μόδας (πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.abstractΗ μόδα και οι επιδράσεις της είναι έκδηλες σε ποικίλες πτυχές της καθημερινότητας μας και η πληθώρα του κόσμου την χρησιμοποιεί για να αναδείξει και να εκφράσει την προσωπικότητα τους. Για να έχει μία μόδα όμως επιτυχία και απήχηση στο κοινό, σημαντικό ρόλο παίζει το μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην βιομηχανία αυτή, οι τεχνικές που περιλαμβάνει και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Από την μελέτη της σημασίας του μάρκετινγκ στην βιομηχανία της μόδας, δεν θα μπορούσε να μην γίνει και έρευνα για το πιο καινούργιο εργαλείο του διαδικτυακού μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του μάρκετινγκ και της αντίληψης που έχουμε για τα πράγματα γενικότερα. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα δευτερογενών στοιχείων και πιο συγκεκριμένα εξωτερικής πληροφόρησης, όπως είναι η βιβλιογραφία, αρθρογραφία και λοιπά. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν ήταν αρκετά για να προκύψουν ορισμένα συμπεράσματα σχετικά με το θέμα της εργασίας. Για την εξαγωγή των συμπερασμάτων αυτών έπρεπε να γίνει ανάλυση βασικών εννοιών και παραμέτρων που αφορούσαν την μόδα , το μάρκετινγκ μόδας, καθώς και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση εννοιών όπως το τι είναι μόδα, ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν, ποια ήταν η εξέλιξη της ανά τις δεκαετίες, πως χωρίζονται τα προϊόντα μόδας καθώς και ποια είναι τα πνευματικά δικαιώματα που διέπουν τον κλάδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται σύντομη ανάλυση εννοιών όπως το μάρκετινγκ, ο στρατηγικός σχεδιασμός και το μίγμα του μάρκετινγκ. Προχωρώντας στο τρίτο κεφάλαιο, ορίζεται το μάρκετινγκ μόδας, τι περιλαμβάνει, ποιες είναι οι αντιλήψεις που κυριαρχούν, μία μικρή αναφορά στο μικρo-περιβάλλον της μόδας, καθώς και ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ μόδας. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθεται ο ορισμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γίνεται ανάλυση των κύριων μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται στην βιομηχανία της μόδας καθώς και πως έχουν επηρεάσει τον κλάδο αυτό και γίνεται αναφορά στις πιο επιτυχημένες εκστρατείες μόδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα κύρια αποτελέσματα που προκύπτουν είναι ότι το μάρκετινγκ μόδας είναι απαραίτητο για να επιτευχθεί η κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών γιατί πολλές φορές οι σχεδιαστές επικεντρώνουν μόνο στην δημιουργικότητα, καθώς και ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την βιομηχανία αυτή και βοηθούν στην δημιουργία σχέσης μεταξύ της μάρκας και του πελάτηel
heal.abstractFashion and its effects are apparent in various aspects of our daily life and the majority of the people use it to feature and express their personality. In order for fashion to be successful, important role plays fashion marketing, the techniques that it includes and the tools that are used. From the research on the importance of marketing in the fashion industry an additional survey on the newest tool of internet marketing, social media, which have changed drastically the way we use marketing and the perception we have on things generally, couldn't be excluded. The present paper was conducted with secondary research and to be more specific external information like bibliography and articles were used. The data that were collected were enough to come up with some conclusions regarding the theme of the paper. In order to extract those data, it was necessary to analyze basic terms and parameters that pertain to fashion, fashion marketing, as well as social media. To be more specific, in the first chapter of the paper analyze terms like what is fashion, which are the factors that affects fashion, the evolution of fashion during the decades, how the fashion products are divided and which are the copyrights that regulate the industry. The second chapter of the paper includes brief analysis of terms like marketing, strategic planning and marketing mix. Moving on to the third chapter the definition of the fashion marketing is given, as well as what it includes, which are the dominating beliefs and a small reference in the micro environment of fashion marketing. Finally, in the fourth and last chapter the definition of social media is given, as well as an analysis of the social media most used in the fashion industry, how they have affect fashion and lastly the most successful campaigns of fashion brands on social media are presented. The main results that occur from this research is firstly that fashion marketing is necessary in order the needs of the consumers to be fulfilled, because many times the designers tent to be focused only on creativity and secondly that social media have affect fashion a great deal and the help to create a solid relationship between the brand and the customer.en
heal.advisorNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚοκκίνης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΜάρκετινγκ (Εμπορίας & Διαφήμισης)el
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages84σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13267
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.