Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η αλυσίδα αξίας, οι περιπτώσεις των μεγάλων επιχειρήσεων. (Bachelor thesis)

Αναστασιάδου, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασιάδου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-01-29T20:49:09Z-
dc.date.available2021-01-29T20:49:09Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13068-
dc.descriptionπτυχιακή εργασία- Σχολή Διοίκησης και οικονομίας-Τμήμα Διοίκησης επιχειρήσεων, πρώην τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2017(α/α 8423)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Αλυσίδα Αξίας, Κοινόχρηστη Αξίαel
dc.subjectCorporate Social Responsibility, Value Chain, Shared Valueen
dc.titleΗ εταιρική κοινωνική ευθύνη και η αλυσίδα αξίας, οι περιπτώσεις των μεγάλων επιχειρήσεων.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationSocial responsibility of business--Greeceen
heal.classificationΚοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων-Ελλάδαel
heal.classificationBusiness logisticsen
heal.classificationΕφοδιαστική επιχειρήσεωνel
heal.identifier.secondary8423-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και οικονομίας-Τμήμα Διοίκησης επιχειρήσεων, πρώην τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2017-02-21-
heal.bibliographicCitationΑναστασιάδου, Ε.(2017).Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η αλυσίδα αξίας, οι περιπτώσεις των μεγάλων επιχειρήσεων.(πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.abstractΠολλές επιχειρήσεις έχουν ασχοληθεί με την κοινωνική προσφορά. Όμως είναι τελικά προσφερόμενη αξία τόσο αξιόλογη όσο φημολογείται; Στην παρακάτω εργασία γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση όσων έχουν γραφτεί για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και για τη θεωρία της αλυσίδας αξίας και γίνεται μια προσπάθεια σύνδεσης τους. Επίσης, παρέχονται παραδείγματα κοινωνικά υπεύθυνων μεγάλων επιχειρήσεων από την Ελληνική αγορά ώστε να δούμε και σε πρακτικό πλαίσιο πως εφαρμόζεται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Αρχικά αναλύεται την έννοια της ΕΚΕ, την ιστορική αναδρομή της και τον ορισμό της, τα οφέλη που προσφέρει, παράγοντες που οδήγησαν στην ανάπτυξή της και τέλος μια SWOT analysis. Βλέπουμε ακόμη την αμφισβήτηση που επιδέχεται η ΕΚΕ, πως γίνεται η επικοινωνία της και πως συνδέεται με το marketing και το manage-ment, και πως την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση. Στην συνέχεια αναπτύσσεται η αλυσίδα αξίας, η στρατηγική, η διάσταση της αλυσίδας αξίας ως εργαλείο για την ανάδειξη των δυνατών και αδύνατων σημείων μιας επιχείρησης, η σύνδεσή της με την ΕΚΕ, η δημιουργία του νέου όρου κοινόχρηστη αξία και οι διαφορές ανάμεσα στην ΚΑ και στην ΕΚΕ. Τέλος αναλύονται τα δεδομένα της έρευνας της ICAP group για την ΕΚΕ στις επιχειρήσεις και γίνεται πρωτογενής έρευνα σε 3 μεγάλες επιχειρήσεις για τις δράσεις τους σε ό,τι αφορά προγράμματα ΕΚΕ. Ακόμη διατυπώνονται τα αποτελέσματα των ερευνών, συμπεράσματα και προτάσεις.el
heal.abstractMany corporations have been involved in social service in some way. But, eventually, does it offer as much value as rumored? In the following paper, a literature review is contacted for Corporate Social Responsibility and the Value Chain theory and a try is made to connect the two. Furthermore, examples of socially conscious large enter-prises from the Greek market are being studied as to show how Corporate Social Re-sponsibility is being used in a working environment. Initially the concept of CSR is discussed, its history and the definition, the benefits it offers, factors that led to its development and finally a SWOT analysis. Furthermore the questioning around CSR is examined as well as its disclosure and how it relates to marketing and management and how the economic crisis has affected CSR. Moreover the value chain is developed, its strategy, the value chain’s dimension as a tool to highlight the strengths and weaknesses of a company, its connection with CSR, the creation of the new term shared value and the difference between shared value and CSR. Finally the data from the ICAP group survey about CSR and enterprises are analyzed and research is done among 3 large enterprises about their actions in terms of CSR programs. Additionally, the results of the research, conclusions and recommenda-tions are exhibited.en
heal.advisorNameΒλαχάκης , Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και οικονομίας-Τμήμα Διοίκησης επιχειρήσεων, πρώην τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages82 σελ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13068
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.