Διαφήμιση στο διαδίκτυο - Το εργαλείο Google Adwords (Bachelor thesis)

Μοσχίδου, Δέσποινα/ Πουρσανίδης, Σταύρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜοσχίδου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΠουρσανίδης, Σταύροςel
dc.date.accessioned2020-12-15T18:54:22Z-
dc.date.available2020-12-15T18:54:22Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12722-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης,2015--7052el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectGoogleAdWordsen
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΔιαδικτυακό Μάρκετινγκel
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectInterneten
dc.subjectE-marketingen
dc.titleΔιαφήμιση στο διαδίκτυο - Το εργαλείο Google Adwordsel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationGoogle AdWordsen
heal.classificationInternet.advertisingen
heal.classificationΔιαδικτυακή διαφήμισηel
heal.classificationInternet marketingen
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
heal.identifier.secondary7052-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2015-10-02-
heal.bibliographicCitation<<ΜΟΣΧΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΠΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ>>, <<ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ GOOGLE ADWORDS>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2015>>el
heal.abstractH παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο ''Διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το εργαλείο GoogleAdWords'' εκπονήθηκε από τους φοιτητές Μοσχίδου Δέσποινα και Πουρσανίδη Σταύρο, φοιτητές του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης υπό την επίβλεψη του Δρ. Κοκκίνη Γεώργιου και ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015. Το θέμα της επικείμενης πτυχιακής εργασίας αφορά την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα είδη της και επικεντρώνεται στην πραγματοποίηση αυτής μέσω ενός παγκοσμίως διαδεδομένου διαφημιστικού εργαλείου της Google, το GoogleAdwords. Στόχος της είναι να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες της, την ιστοσελίδα της αλλά και την ίδια την επιχείρηση μέσω του διαδικτύου και ιδιαίτερα μέσω του εργαλείο GoogleAdwords. Επιπλέον στόχος της είναι η κατανόηση της δομής των διαφημίσεων μέσω αυτού του εργαλείου και η όσο το δυνατόν καλύτερη παραμετροποίηση τους. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, γίνεται αναφορά στα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και στα είδη της διαδικτυακής διαφήμισης. Επιπλέον, αναλύονται μέθοδοι και διάφορα εργαλεία μέσω των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μια online διαφήμιση. Στην συνέχεια , εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη της ηλεκτρονικής διαφήμισης καθώς και όλα τα χαρακτηριστικά της και παρουσιάζονται ορισμένες προτάσεις και προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση μιας καλής διαδικτυακής διαφήμισης, τιμολογιακές πολιτικές αλλά και η αποτελεσματικότητα της. Έπειτα, παρουσιάζεται και αναλύεται ένα μεγάλο κεφάλαιο της διαφήμισης στο διαδίκτυο, το GoogleAdwords. Δημιουργείται ένας πραγματικός λογαριασμός adwords με σκοπό την διαφήμιση ενός μουσικού καναλιού YouTube και περιγράφονται όλα τα βήματα δημιουργίας του, οι παραμετροποιήσεις αλλά και ένα παράδειγμα διαφήμισης. Παραθέτονται πλεονεκτήματα χρήσης του GoogleAdWords και η κοστολόγηση του. Αναλύεται ο τρόπος κατάταξης των διαφημίσεων , η βελτιστοποίηση τους και οι κατάλληλη παραμετροποίηση για την επιλογή των πληρέστερων λέξεων-κλειδιών. Τέλος, γίνεται μια αναφορά-σύγκριση του SEO ( Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και το GoogleAdwords. Παρατίθενται πληροφορίες για τα βοηθητικά εργαλεία GoogleAdsense και GoogleAnalytics και παρουσιάζονται ορισμένες ιστορίες επιτυχίας εταιριών μέσω του Adwords.el
heal.abstractThe main subject of this imminent thesis is ''Web Advertising. The Google AdWords Tool'' and has been accomplished bytwo postgraduate students, Moschidou Despoina and Poursanidis Stavros, who study at the Alexander TEI of Thessaloniki. The thesis was under Dr.Kokkinis Georgios supervision and has been completed in September 2015. This thesis indicates web advertising and all its types and focuses on a widespread advertising tool, Google Adwords. It aims to inform and demonstrate ways with which an enterprise is able to be promoted via the internet and especially via Google Adwords. In addition, an extra goal is to understand the structureand the proper customization of the advertisements via Google's tool. To begin with, means of traditional advertising are mentioned and different tools and methods of online marketing are analyzed. Furthermore, the main advantages and features of web advertising and some proposals andprerequisites so that a good outcome could be achieved are described. What is more, a thorough analysis for Google adwords takes place. A real account is being created that aims to advertise a music channel on YouTube . All the steps to create the account are described, all customizations and an advertisement example. Also, Google Adworks's advantages and costing are mentioned. Ways of optimization, page and advertisement rank are being analyzed. Lastly, a comparison between SEO (Search Engine Optimization) and Google Adwords takes place. Information about two tools that help Google Adwords are reported, Google Adsense and Google Analytics and some Google Adwords success stories are represented.en
heal.tableOfContentsΠερίληψη1 Περίληψη στην Αγγλική2 Εισαγωγή7 Η Διαφήμιση 1.1 Ορισμός και ιστορία της διαφήμισης 8 1.2 Πρώτες μορφές διαφήμισης 8 1.3 Είδη διαφήμισης 9 1.3.1 Είδη Διαφήμισης Ανάλογα με το Διαφημιστικό Μέσο 9 1.3.1.1 Έντυπη διαφήμιση 10 1.3.1.1.1 Ημερήσιος Τύπος 11 1.3.1.1.2 Περιοδικός Τύπος 12 1.3.1.2 Ραδιοφωνική Διαφήμιση 13 1.3.1.3 Τηλεοπτική διαφήμιση 14 1.3.1.4 Κινηματογραφική διαφήμιση 16 1.3.1.5 Υπαίθριαδιαφήμιση (Out-Of-Home Advertising) 17 1.3.1.6 ΔιαφήμισημέσωΔιαδικτύου (Internet) 19 1.3.2 Είδη Διαφήμισης σε Σχέση με τους Στόχους 22 1.3.3 Είδη Διαφήμισης από απόψεως Διαφημιζόμενου Αντικειμένου 24 1.3.4 Είδη Διαφήμισης από απόψεως Υποκειμένου της Διαφήμισης 25 Το διαδίκτυο 2.1 Τόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο 27 2.2 Η ανάπτυξη του διαδικτύου 29 2.3 Το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο 30 2.4 Λόγοι χρησιμοποίησης διαδικτύου 32 Η ηλεκτρονική διαφήμιση 3.1 Ορισμός και ιστορία της ηλεκτρονικής διαφήμισης 33 3.2 Τάσεις online διαφήμισης παγκοσμίως 34 3.3 Τάσεις online διαφήμισης στην Ελλάδα 36 3.4 Μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο 37 3.5 Μέθοδοι και εργαλεία online διαφήμισης 41 3.6 Σύγκριση ηλεκτρονικής διαφήμισης με παραδοσιακή διαφήμιση 50 3.7 Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικής διαφήμισης 53 3.8 Πλεονεκτήματα και οφέλη ηλεκτρονικής διαφήμισης 55 3.9 Προϋποθέσεις καλής διαφήμισης στο διαδίκτυο 57 3.10 Στρατηγική προώθησης 58 3.11 Τιμολόγηση και μέτρηση αποτελεσματικότητας της online διαφήμισης. 59 Το GoogleAdWords 4.1 Τι είναι το GoogleAdWords 62 4.2 Πλεονεκτήματα GoogleAdWords 64 4.3 Κοστολόγηση Διαφημίσεων 65 4.4 Κατάταξη διαφημίσεων και έκπτωση στο GoogleAdwords 66 4.5 Βασικές θεωρίες βελτιστοποίησης GoogleAdwords 67 4.6 Ομάδες Διαφημίσεων 67 4.7 Επιλογή λέξεων κλειδιών για τις ομάδες διαφημίσεων 69 4.8 Μορφοποίηση διαδικτυακών καμπανιών GoogleAdWords 70 4.9 Λειτουργία δημοπρασίας και βαθμολόγηση ποιότητας 71 4.10 Δομή και τρόπος εμφάνισης διαφήμισης στο GoogleAdWords 74 4.11 Μέτρηση απόδοσης διαφημίσεων 75 4.12 Παράδειγμα διαφήμισης GoogleAdWords 76 Δημιουργία λογαριασμού AdWords 5.1 Δημιουργία καμπάνιας 80 5.2 Ρυθμίσεις καμπάνιας 82 5.3 Δημιουργία ομάδας διαφημίσεων 85 5.4 Ενεργοποίηση λογαριασμού AdWords 88 5.5 Ενότητες λογαριασμού GoogleAdWords 90 5.6 Δομή λογαριασμού 93 5.7 Oρια λογαριασμού στο Adwords 94 5.8 Οργάνωση του λογαριασμού AdWords 94 5.9 Μια ιστορία επιτυχίας με το GoogleAdWords 95 Καμπάνιες 6.1 Καμπάνιες λέξης-κλειδιού και τοποθέτησης 96 6.2 Καμπάνιες στόχευσης τοποθέτησης 96 6.3 Σύγκριση καμπάνιας στόχευσης λέξης κλειδιού με καμπάνιες στόχευσης τοποθέτησης 97 6.4 Δημιουργία καμπάνιας στόχευσης τοποθέτησης 98 Λέξεις κλειδιά 7.1 Έρευνα λέξεων κλειδιών 99 7.2 Επιτυχής διαφήμιση με στοχευμένη Λέξη-Κλειδί 100 7.3 Search Engine Optimization (SEO) και Google Adwords 103 Διαφημίσεις εικόνας και βίντεο 8.1 Τύποι Διαφήμισης 105 8.2 Διαφήμιση Εικόνας 106 8.3 Διαφήμιση Βίντεο 107 8.4 Υποδείξεις για επιτυχημένο διαφημιστικό κείμενο 108 8.5 Ενσωματώνοντας διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων 109 Η απόδοση 9.1 Τα βασικά της απόδοσης: Μετατροπή και ROI 110 9.2 Απόδοση Κεφαλαίου 110 9.3 Words και ROI 111 9.4 Παρακολούθηση απόδοσης 112 9.5 Παρακολούθηση μετατροπών AdWords 113 9.6 GoogleAnalytics 115 AdSense 10.1 Το AdSense 117 10.2 Προγράμματα Adsense: Περιεχόμενο και αναζήτηση 118 10.3 Συνεργασία AdWords&AdSense 118 10.4 Μια ιστορία επιτυχίας στο Adwords 120 Συμπεράσματα 122 Βιβλιογραφία123 Παράρτημα126-
heal.advisorNameΚοκκίνης , Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΚοκκίκνης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages131-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12722
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.