Η διερεύνηση του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα , των υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε εταιρεία και η ανάπτυξη των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών. (Bachelor thesis)

Θεολόγου, Στέλλα/ Στεφανίδη, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεολόγου, Στέλλαel
dc.contributor.authorΣτεφανίδη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-12-03T20:50:54Z-
dc.date.available2020-12-03T20:50:54Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12643-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης,2015--7062el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subjectTelecommunicationsen
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectGreeceen
dc.subjectτηλεφωνικά κέντραel
dc.subjectcall centersen
dc.subjectcustomer servicesen
dc.subjectεξυπηρέτηση πελατώνel
dc.titleΗ διερεύνηση του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα , των υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε εταιρεία και η ανάπτυξη των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationTelecommunication--Customer services--Greeceen
heal.classificationΤηλεπικοινωνίες--Εξυπηρέτηση πελατών--Ελλάδαel
heal.classificationCall centers.en
heal.classificationΤηλεφωνικά κέντραel
heal.classificationCustomer services.en
heal.classificationΕξυπηρέτηση πελατώνel
heal.identifier.secondary7062-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2015-10-06-
heal.bibliographicCitation<<Θεολόγου Στέλλα, Στεφανίδη Μαρία>>, <<Η διερεύνηση του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα , των υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε εταιρεία και η ανάπτυξη των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών.>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2015>>el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει θέμα τη διερεύνηση των στάσεων των καταναλωτών σχετικά με τις εταιρείες Τηλεπικοινωνιών που έχoυνεπιλέξει και την ικανοποίηση τους από τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας. Αποτελεί έρευνα πεδίου (field research) και έχει πραγματοποιηθεί σε καταναλωτές από όλη την Ελλάδα κατά το διάστημα Μάϊος-Ιούνιος του 2015 με τη μορφή δημοσκόπησης σε δείγμα 200 καταναλωτών. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η προκαταρκτική φάση της έρευνας που περιλαμβάνει το Θέμα της έρευνας και τους στόχους της έρευνας (γενικός στόχος & ειδικοί στόχοι). Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας (δευτερογενής έρευνα) όπου αναφέρονται αναλυτικά όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την κάθε εταιρεία καθώς και τα γενικά στοιχεία για τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που αφορούν τα τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης και τα συστήματα διαχείρισης πελατών. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την επεξεργασία των δεδομένων και ακολουθεί το πέμπτο κεφάλαιο με τα συμπεράσματα από την επεξεργασία αυτή όπως και τις προτάσεις της έρευνας αλλά και τους περιορισμούς της.el
heal.tableOfContentsΠίνακας Περιεχομένων ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ……………………………..…..…………………………….……...5 ΠΕΡΙΛΗΨΗ …………………………………..……………………………..…….…6 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ……………………………………………………………….…….……7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο : Προκαταρτική Φάση……………………………….8 Θέμα ……………..……………………….……..……………………………….…....8 Γενικός στόχος & Ειδικοί στόχοι ...................................................................................8 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο : Ιστορική Αναδρομή………………………………...9 Ιστορική Αναδρομή……………….…………. …………..………………..………….9 2.1 Εισαγωγή….......……………………………….………….…………..…..….……9 2.2 Σημαντικές Ημερομηνίες στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών.………..……….......9 2.3 Διαδίκτυο…………..………………………..…………………………...….........10 2.4 Τεχνολογίες και Λειτουργία της Τηλεπικοινωνιακής Αγοράς………….....……...11 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο : Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα……….12 Γενικά……………………………...….…………………….………..……………....123.1 Ιστορικό Εταιρειών.........………………………….….…………...……………...14 3.1 ΟΤΕ……………………….………………………..………....…………...……..14 Δραστηριότητες Ομίλου…....……………………………….………….….................15 Οικονομικά Στοιχεία…………….…………………………….…………………..…15 Υπηρεσίες ΟΤΕ…………………………….…………………………..…….…..…..16 Τεχνική Υποστήριξη……..……………………………...……………...………..…...17 3.2 HellasonLine……..…………………………..………………..……...………...18 Δραστηριότητες Ομίλου………………………………………………....….…....…..19 Οικονομικά Στοιχεία…………………………………………………………..…......20Υπηρεσίες Hellasonline…………………….………..……………...…….………...20 Τεχνική Υποστήριξη…………………………………………….…...…….....……....20 3.3 Wind...……………………….…………………………….….….…….……..….21 Δραστηριότητες Ομίλου……………………………………………………...….…...22 Οικονομικά Στοιχεία………………………………………………………………....23 Υπηρεσίες Wind………..…………………….………..……………...………….…..24 Τεχνική Υποστήριξη…………………………………………….…...……………....24 3.4Forthnet………….………….…………………………….……….…..…….….25 Δραστηριότητες Ομίλου…………………………………………...….……………...25 Οικονομικά Στοιχεία……………………………………………...…………….........26 Υπηρεσίες Forthnet ........…………………….………..……...…………….………..27 Τεχνική Υποστήριξη…………………………….……………….…...……………....28 3.5 Cyta...…………………..…….…………………………...……….………….….29 Δραστηριότητες Ομίλου………………………………...…………….……………...30 Οικονομικά Στοιχεία…………………………………………..………………..…....30 Υπηρεσίες Cyta………..…………………….………..…………….………...……..31 Τεχνική Υποστήριξη …………………………………………..………..…………....31 3.6 OnTelecoms...……………………….…………………….……….…..…….….32 Δραστηριότητες Ομίλου……………………………………………………………...32 Οικονομικά Στοιχεία………………………………………………………..……......33 Υπηρεσίες OnTelecoms.………..…………….………..……………...……………..33 Τεχνική Υποστήριξη…………………………………………….…...………….........33 3.7 Μερίδια αγοράς εταιρειών στον κλάδο της Τηλεπικοινωνίας………………...34 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο: Tηλεφωνικά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών…..35 Γενικά ...…………………………………………….…………………………….….35 4.1 Κατηγορίες Τηλεφωνικών Κέντρων…………….……………..…...………….35 4.1.1 Hλειτουργία του Τηλεφωνικού κέντρου –Ανθρώπινο Δυναμικό..................36 4.1.2 Η σχέση μεταξύ εκπροσώπου και πελάτη…………………………………….37 4.2 Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών…...………………….…….…..…37 ΟρισμόςCRM ………………… ……………………………………..……………...37 Χαρακτηριστικά CRM………………………………………………..……………...38 Modules– Οφέλη CRM……..… ……………………………………..……………...39 Κρίσιμη παράγοντες την χρήση συστημάτων CRM………………………………….41 Από το CRM στοCRS..……..… ……………………………………..……………...42 CustomerRelationStrategy (CRS).…… ……………………………..……………...43 4.3 Σύγχρονα Τηλεφωνικά Κέντρα/ Κέντρα Επικοινωνίας………..…………….44 4.3.1 Υπηρεσίες Σύγχρονων Τηλεφωνικών Κέντρων……………………….……..46 4.3.2 Ενοποίηση Τηλεφωνικού Κέντρου με Υπολογιστικά Συστήματα………………...48 4.4 CustomerServiceRepresentative: Εξυπηρετώνταςτονέοψηφιακό πελάτη …………………………………………………………………………………..........50 Η κατάσταση που διαμορφώνεται…………………..………………………………..51 Ορισμός CSR………………………………………..………………………………..51 Η Ελληνική πραγματικότητα………………………..………………………………..52 Παγκόσμια Τεχνολογική Ανάπτυξη……………..………………….………………..52 Οφέλη της σύγχρονης επιχείρησης CSR.....………………………………………….54 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5o: Δημοσκόπηση………………………………….55 Μεθοδολογία………………………………...…….…...……………………….…....55 Περιεχόμενο ερωτηματολογίου ...……………………………….…………………...56 Ερωτηματολόγιο ...……………………………………………….……….……….…57 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6o: Αποτελέσματα………………………………….63 Πίνακες συχνοτήτων (Μονής εισόδου) …………………………………..…………..63 Πίνακες Συσχετίσεων (Διπλής Εισόδου) ……………………...………………….….78 Ανάλυση χ2…………………………………………………………………………...78 ΑνάλυσηδιακύμανσηςOneWay – Anova…………………………………………..84 PearsonCorrelation…………………………………………………………………..87 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7o :Συμπεράσματα – Προτάσεις- Περιορισμοί…...88 Συμπεράσματα ..…..……………………………………………..........……………...88 Προτάσεις ....................................................................................................................91 Περιορισμοί …...………………………………….…….………………..…………..95 Βιβλιογραφία …………………………….…………….…...…………………….....96el
heal.advisorNameΤσιάκη, Θεοδόσιοςel
heal.committeeMemberNameΤσιάκης, Θεοδόσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages102-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12643
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.