Έρευνα για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης ηλικίας 18 ετών και άνω το έτος 2015-2016. (Bachelor thesis)

Πάνος, Αναστάσιος/ Σουβλέρης, Απόστολος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠάνος, Αναστάσιοςel
dc.contributor.authorΣουβλέρης, Απόστολοςel
dc.date.accessioned2020-12-01T12:09:24Z-
dc.date.available2020-12-01T12:09:24Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12603-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας –Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων-(πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΗλεκτρονική διαφήμισηel
dc.titleΈρευνα για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης ηλικίας 18 ετών και άνω το έτος 2015-2016.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΔιαδικτυακή διαφήμισηel
heal.classificationInternet advertisingen
heal.classificationΒιομηχανίες ηλεκτρικών ειδών—Έρευναel
heal.classificationElectric industries--Researchen
heal.identifier.secondary7965-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας –Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων-(πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-10-10-
heal.bibliographicCitationΠάνος, Α.(2016).Έρευνα για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης ηλικίας 18 ετών και άνω το έτος 2015-2016(Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ παρούσα ερευνητική μελέτη έχει σαν σκοπό την ορθολογική πληροφόρηση των επιχειρήσεων του κλάδου των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικων ειδών ως προς τον αποτελεσμτηκότερο τρόπο διαφήμισης στο διαδύκτιο για τα προϊόντα τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 200 πολίτες του Νομού Θεσσαλονίκης, η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρονική συνέντευξη και το όργανο συλλογής δεδομένων που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Επιγραμματικά, τα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν αφορούν τους στόχους της έρευνας και την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας που αφορά γενικά το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική διφήμιση για τον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών. Στη συνέχεια παρουσίαζονται τα αποτελέσματα της έρευνας πρωτογενών στοιχείων. Τα κυριότερα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ότι η πλειοψηφία των πολιτών φαίνεται να διατηρεί μία θετική στάση απέναντι ηλεκτρονικά καταστήματα ο αριθμός των οποίων αυξάνεται συνεχώς. Οι περισσότεροι καταναλωτές πιστεύουν ότι η ηλεκτρονική διαφήμιση υπερισχύει έναντι της παραδοσιακής αν και δεν έχουν όλες οι μορφές ηλεκτρονικής διαφήμισης θετικά αποτελέσματα.el
heal.advisorNameΤσιάκης, Θεοδόσιοςel
heal.committeeMemberNameΤσιάκης, Θεοδόσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages77-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12603
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.