Το BIG BLUE BUTTON (ΒΒΒ) στην Εκπαίδευση των Μεταπτυχιακών Φοιτητών του ΠΜΣ Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης (Master thesis)

Παπαδοπούλου, Δέσποινα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2020-11-14T21:38:26Z-
dc.date.available2020-11-14T21:38:26Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12496-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή Εργασία-Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας-Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων, 2018 (10213)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεκπαίδευση εξ αποστάσεωςel
dc.subjectεκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectδια βίου μάθησηel
dc.subjectσυνδυασμένη μάθησηel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectdistance educationen
dc.subjectadult educationen
dc.subjectlifelong learningen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectICTen
dc.titleΤο BIG BLUE BUTTON (ΒΒΒ) στην Εκπαίδευση των Μεταπτυχιακών Φοιτητών του ΠΜΣ Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακήel
heal.classificationΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
heal.classificationEducational technologyen
heal.classificationΕκπαίδευση ενηλίκωνel
heal.classificationAdult educationen
heal.classificationΕκπαίδευση εξ αποστάσεωςel
heal.classificationDistance learningen
heal.classificationΣυνεχιζόμενη εκπαίδευσηel
heal.classificationContinuing educationen
heal.identifier.secondary10213-
heal.dateAvailable2020-11-14T21:39:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης& Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-09-23-
heal.bibliographicCitationΠαπαδοπούλου, Δέσποινα. (2018). ΤΟ BIG BLUE BUTTON (ΒΒΒ) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΜΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Μεταπτυχιακή Εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) εγκαινιάζουν μια νέα εποχή στην παροχή εκπαίδευσης, με σύγχρονους τρόπους και σε όλο το φάσμα της ζωής ενός ανθρώπου. Η εκπαίδευση ενηλίκων, συνδυαστικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) στο πλαίσιο της Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ) αναπτύσσεται ταχύτατα, είτε ως κοινωνικοοικονομική ανάγκη, είτε ως απόρροια της ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, με αποτέλεσμα τα πανεπιστήμια να μην μπορούν να ανταποκριθούν, επαρκώς, στις αυξανόμενες ανάγκες μιας κοινωνίας που αναζητά διαρκώς νέα ερείσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η καινοτομική σχεδίαση ανοιχτών, ευρύτερα προσβάσιμων συστημάτων ΔΒΜ, παράλληλα με την ανάπτυξη ελεύθερου λογισμικού, αποτελούν τη σύγχρονη επανάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης. Σε αυτές τις συνθήκες, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα εκσυγχρονίζονται, ακολουθώντας τις νέες τάσεις, και εισάγουν μικτά συστήματα μέσων διδασκαλίας και επικοινωνίας, δημιουργώντας νέες προοπτικές με την υπέρβαση των τοπικών, χρονικών και πολιτισμικών ορίων. Η μικτή εκπαίδευση ανάγεται στη συνηθέστερη μορφή εξΑΕ τα τελευταία χρόνια, κυρίως γιατί η εξέλιξη της τεχνολογίας διεύρυνε τη χρήση συγχρονικών μέσων εκπαίδευσης, σε σχέση με τα ασύγχρονα, που επικρατούσαν στις περασμένες δεκαετίες, ενισχύοντας τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας μεταξύ των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο νεοδιαμορφούμενο αυτό περιβάλλον το ΑΤΕΙΘ υλοποιεί το ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», με μικτή μεθοδολογία, αξιοποιώντας την εφαρμογή τηλεδιασκέψεων Big Blue Button (ΒΒΒ). Με την παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκαν, μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, οι απόψεις 55 μεταπτυχιακών φοιτητών, του εαρινού εξαμήνου 2016-2017, αναφορικά με την ευχρηστία τού εν λόγω εργαλείου τηλεδιασκέψεων και την ικανοποίησή τους από τη χρήση του. Από την επεξεργασία των δεδομένων, μέσω του Excel, και την περιγραφική ανάλυσή τους διαπιστώθηκε η συμφωνία, σε σημαντικό βαθμό, του ερευνώμενου πληθυσμού ως προς την ευκολία εκμάθησης και χρήσης του ΒΒΒ, καθώς και η ικανοποίησή του από αυτή, μολονότι η συμμετοχή του στο σύνολο των τηλεδιασκέψεων υπήρξε σχετικά χαμηλή.el
heal.abstractABSTRACT Information and Communication Technologies (ICT) are introducing a new era in education provision, with modern methods and in all areas of people’s lives. Adult education, in combination with distance education, is rapidly growing in the context of lifelong learning, and as a result, universities are unable to cope with the continuously increasing needs. This new circumstance requires their modernization, along with the design and introduction of open, widely accessible teaching and communication systems. Blended learning education systems have been the most common form of distance learning in recent years, mainly because of the development of technology, in particular the development of free software, has broadened the use of synchronous training tools, enhancing interaction and collaboration among participants in the educational process, eliminating local and time constraints. Within this newly-developed environment, the Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki is implementing the postgraduate programme "Management and Organization of Educational Units", with a blended learning methodology, utilizing the Big Blue Button (BBB) teleconferencing system. The dissertation «The use of Big Blue Button (BBB) in education of postgraduate students in the postgraduate programme: Management and Organization of Educational Units at Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki» investigates the opinions of 55 postgraduate students, during the spring semester of 2016-2017, regarding the usability of this videoconference tool and their satisfaction with its use. Data processing has established their agreement, to a considerable extent, regarding the ease of learning and usage of BBB, as well as the derived satisfaction.en
heal.advisorNameΤσαγκάρης, Απόστολοςel
heal.committeeMemberNameΤσαγκάρης, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages161-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική εργασία.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12496
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.