Διερεύνηση των απόψεων, στάσεων, προτιμήσεων και συμπεριφορών των καταναλωτών για την αξιολόγηση της ατμόσφαιρας στα εστιατόρια McDonald’s, του Δήμου Θεσσαλονίκης. (Bachelor thesis)

Μπουκοτσού, Βασιλική/ Νιχωρλή, Νικολέτα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπουκοτσού, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΝιχωρλή, Νικολέταel
dc.date.accessioned2020-11-06T10:44:43Z-
dc.date.available2020-11-06T10:44:43Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12418-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας –Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων-(πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectMcDonald'sen
dc.subjectΔειγματοληψίαel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων, στάσεων, προτιμήσεων και συμπεριφορών των καταναλωτών για την αξιολόγηση της ατμόσφαιρας στα εστιατόρια McDonald’s, του Δήμου Θεσσαλονίκης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚαταναλωτές—Ελλάδα – Στάσειςel
heal.classificationConsumers—Greece--Attitudesen
heal.classificationFast food restaurants--Greeceen
heal.identifier.secondary7876-
heal.dateAvailable2020-11-06T10:45:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-07-07-
heal.bibliographicCitationΜπουκοτσού,Β.(2016). Διερεύνηση των απόψεων, στάσεων, προτιμήσεων και συμπεριφορών των καταναλωτών για την αξιολόγηση της ατμόσφαιρας στα εστιατόρια McDonald’s, του Δήμου Θεσσαλονίκης. (Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣτην έρευνα αυτή αναλύονται οι απόψεις και οι αντιλήψεις των καταναλωτών γύρω από την ατμόσφαιρα που επικρατεί στα εστιατόρια McDonald‘s. Όπως αναφέρεται, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μείωση του αριθμού των καταστημάτων McDonald‘s στην Ελλάδα. Η παρακάτω έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό τον εντοπισμό των αδύναμων σημείων των εστιατορίων και την βελτίωσή τους. Για να επιτευχθεί η έρευνα χρησιμοποιήθηκε ως μέθοδος συγκέντρωσής πρωτογενών στοιχείων, η δημοσκόπηση, με όργανο την προσωπική συνέντευξη μέσω του ερωτηματολογίου. Μέθοδος δειγματοληψίας που εφαρμόστηκε είναι η απλή τυχαία δειγματοληψία σε κατοίκους του δήμου Θεσσαλονίκης. Το δείγμα αποτελείται από 280 ερωτηθέντες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών έχουν αρνητική αντίληψη σχετικά με την ποιότητα και τις τιμές των προϊόντων. Ωστόσο, οι ενότητες που αφορούν την μουσική, τον φωτισμό, την εξυπηρέτηση και τη διαρρύθμιση, παρουσιάζουν θετικές απαντήσεις. Στο τέλος της έρευνας δίνονται προτάσεις προς τους φορείς καθώς και προτάσεις προς μελλοντικές έρευνες.el
heal.abstractIn this research, customers’ views and perceptions for McDonald’s restaurants are being analyzed. As it is mentioned, in the last few years it is observed a decrease in the number of McDonald’s restaurants in Greece. This research was conducted in order to find the weak points of McDonald’s restaurants as well as the way of their rectification. In order to accomplish the research, polls were used for the acquisition of primary data through the personal interview using a questionnaire. The simple random sampling method was used as sampling method among the residents of municipality of Thessaloniki. The total respondents were 280 people. Research’s findings showed that the majority of consumers have a negative opinion about McDonald’s quality and foods’ prices. However, positive answers and views in general are being depicted in sectors such as music, illumination, customers’ services and restaurants’ arrangement. In the end of the research, suggestions for responsible bodies are being made, as well as proposals for further studies and researches.en
heal.advisorNameΑσημακόπουλος , Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages122-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpoukotsou,Nixorli.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12418
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.