Αξιολόγηση ατμόσφαιρας στα εστιατόρια Mc Donald's (Bachelor thesis)

Παλαμουτζόγλου, Πετρούλα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαλαμουτζόγλου, Πετρούλαel
dc.date.accessioned2020-11-05T16:22:44Z-
dc.date.available2020-11-05T16:22:44Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12409-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΚλάδος εστιατορίωνel
dc.titleΑξιολόγηση ατμόσφαιρας στα εστιατόρια Mc Donald'sel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚαταναλωτές—Ελλάδα –Στάσειςel
heal.classificationΕστιατόρια γρήγορου φαγητού—Ελλάδαel
heal.classificationConsumers—Greece--Attitudesen
heal.classificationFast food restaurants--Greeceen
heal.identifier.secondary7864-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-07-06-
heal.bibliographicCitationΠαλαμουτζόγλου,Π.(2016).Αξιολόγηση ατμόσφαιρας στα εστιατόρια McDonald's(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ προκείμενη πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται την αντίδραση του καταναλωτή στο περιβάλλον ενός εστιατορίου και από τι μπορεί να επηρεαστεί. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομία και στον κλάδο των εστιατορίων. Με γνώμονα ένα δομημένο ερωτηματολόγιο διεξήχθη έρευνα με σκοπό την άντληση αποτελεσμάτων. Δίνονται κάποιες πληροφορίες για την οικονομική κρίση. Πληροφορίες όπως, την έννοια του όρου, την συμβαίνει στη Ελλάδα εν μέσω κρίσης, καθώς γίνεται αναφορά σε προϋπολογισμούς ετών από 2013-2015. Ανάλυση επίσης γίνεται στο κλάδο των εστιατορίων, καθώς στο θεσμικό πλαίσιο, στη δομή και διάρθρωση, στη εγχώρια αγορά και στους παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών. Στη συνέχεια, εξετάζονται και αναλύονται τα αποτελέσματα από την έρευνα που έχει ως αντικείμενο την αξιολόγηση της ατμόσφαιρας στα εστιατόρια McDonald’s, με πίνακες μονής εισόδου και πίνακες διπλής εισόδου με τεστ χ2 . Εν κατακλείδι, παραθέτω τα συμπεράσματα από την έρευνα.el
heal.abstractThe present dissertation negotiates the consumer's reaction in the environment of a restaurant and how it can be affected. At first, reference is made about the economy and the restaurant industry. Taking a structured questionnaire survey into consideration which was conducted in order to gather the results. Here are some details on the financial crisis. Information such as the meaning of the term, the situation in Greece amid crisis, referring to budget years from 2013 until 2015. Analysis is also made in the restaurant industry, as well as the institutional framework, structure and layout, the domestic market and the factors influencing consumer behavior. Thereafter, the results of the research are examined and analyzed which are intended to evaluate the atmosphere in McDonald's restaurants, with single entry tables and double entry tables with x2 test. In conclusion, I present the findings from the survey.en
heal.advisorNameΑσημακόπουλος , Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages185-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12409
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.