Η χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων (Bachelor thesis)

Κοπαρανίδου, Ζωή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοπαρανίδου, Ζωήel
dc.date.accessioned2020-11-05T14:08:43Z-
dc.date.available2020-11-05T14:08:43Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12404-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟικογενειακή επιχείρησηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΤιμολόγησηel
dc.titleΗ χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΟικογενειακές επιχειρήσεις —Μάρκετινγκel
heal.classificationFamily-owned business enterprises--Marketingen
heal.identifier.secondary7849-
heal.dateAvailable2020-11-05T14:09:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2016-07-04-
heal.bibliographicCitationΚοπαρανίδου,Ζ.(2016).Η χρήση των εργαλείων του μάρκετινγκ στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Μία σύγκριση στην οργανωτική δομή μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣτην παρακάτω εργασία γίνεται αναφορά στις οικογενειακές επιχειρήσεις και στα στοιχεία του μάρκετινγκ μιξ με σκοπό να δούμε πως αντιλαμβάνονται τα στοιχεία του οι επιχειρήσεις και τέλος να γίνει μια σύγκριση ανάμεσα σε πέντε μεγάλες και πέντε μικρές. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της οικογενειακής επιχείρησης, ο βαθμός ανάμειξης της οικογένειας σε θέματα της εταιρείας, επίσης αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά της οικογενειακής επιχείρησης στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα και τέλος στην οικογενειακή επιχείρηση στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο προφίλ, τις ηθικές αξίες, τους ρόλους και την διαδοχή των οικογενειακών επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ μιξ αναλύεται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο βρίσκονται τα αποτελέσματα της έρευνας και η σύγκριση ανάμεσα στις μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις.el
heal.advisorNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – (πρώην) Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages73-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koparanidou.pdf924.29 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12404
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.