Branding in new age (Bachelor thesis)

Λαμπέρης, Γεώργιος


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
Keywords: new age;branding
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ,2017--9085
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12381
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
Publication date: 2017-10-25
Bibliographic citation: <<Λαμπέρης Γεώργιος>>, <<Branding in new age>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2017>>
Advisor name: Σαρμανιώτης, Χρήστος
Examining committee: Σαρμανιώτης, Χρήστος
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ
Publishing institution: teithe
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12381
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.