H ταυτότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμός (Bachelor thesis)

Κελεκίδου, Άννα/ Μακρή, Αθηνά


Thessaloniki, is the second largest city in Greece and its co-star. It is considered one of the most beautiful and glorious cities of Greece due to its history and its course. Crowds of people, both outside and inside, visit it indefinitely to explore it. Many of them are becoming permanent residents of the city being students or looking for some work. The purpose of this dissertation is to look at the identity of Thessaloniki in the last five years, its growth rates and its contribution to the general set of both its citizens and its country.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Subject classification: Τουρισμός--Ελλάδα--Θεσσαλονίκη
Tourism--Greece--Thessaloniki
Tourists--Greece--Thessaloniki
Τουρίστες--Ελλάδα--Θεσσαλονίκη
Μνημεία--Ελλάδα--Θεσσαλονίκη
Monuments--Greece--Thessaloniki
Θεσσαλονίκη (Ελλάδα)--Ιστορία
Thessaloniki (Greece)--History
Keywords: Θεσσαλονίκη;ιστορία;ταυτότητα;Thessaloniki;history;identity
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2017--9117
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12314
Table of contents: Περιεχόμενα Κεφάλαιο 1ο : Η πόλη της Θεσσαλονίκης 8 1.1. Ιστορία της Θεσσαλονίκης 10 1.2. Γεωγραφική θέση 12 1.3. Κλίμα 13 1.4. Τρόποι συγκοινωνίας και μεταφοράς 13 1.5. Νυχτερινή / Φοιτητική ζωή 14 1.6. Φεστιβάλ 15 1.7. Περιγραφή τμημάτων της πόλης 16 1.8. Ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα 18 1.9. Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός 21 1.11. Τυπολογία τουριστών - Ταυτότητα 24 1.12 Φέρουσα ικανότητα 25 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο 28 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο 35 3.1 Δημογραφικά Χαρακτηριστικά του Δείγματος 36 3.2 Συνάφεια μεταξύ του μέσου που φθάνουν τα άτομα στη Θεσσαλονίκη και της χώρας καταγωγής 39 3.3 Συνάφεια μεταξύ του είδους τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και της χώρας καταγωγής 40 3.4 Συσχέτιση μεταξύ των χρημάτων που δαπανήθηκαν ημερησίως, της ηλικίας, του εισοδήματος και των ξενοδοχείων 41 3.5 Συσχέτιση μεταξύ του αν θα ξαναέρθετε στη Θεσσαλονίκη, την ικανοποίηση από την πρώτη επίσκεψη και τα χαρακτηριστικά της πόλης 42 3.6 Απαντήσεις στην ερώτηση αν θα ξαναέρθετε στη Θεσσαλονίκη 42 3.7 Χαρακτηριστικά της πόλης 43 3.8 Συνάφεια μεταξύ της ικανοποίησης από την πρώτη επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη και το αν θα προτείνουν τη Θεσσαλονίκη στον κοινωνικό τους περίγυρο 45 3.9 Σημαντικότερα μνημεία και αξιοθέατα 47 3.10 Τιμές των ειδών 49 3.11 Η Θεσσαλονίκη ως εναλλακτικός τουρισμός σε συνδυασμό με την ηλικία 50 3.12 Προτάσεις για τη βελτίωση του αστικού τουρισμού 51 3.13 Συνάφεια των μεγαλύτερων επιχειρηματικών κινδύνων και του φύλου 53 3.14 Βασικότερα πλεονεκτήματα του αστικού τουρισμού 55 3.15 Βασικότερα μειονεκτήματα του αστικού τουρισμού 56 4ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 57 Business & Marketing Plan 57 2.1. Προϊόντα και Υπηρεσίες 59 2.2. Στόχοι 63 3.1. Ανάλυση SWOT της Θεσσαλονίκης 66 4. Στρατηγική marketing 70 Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία 72 Ελληνική Βιβλιογραφία 76
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12314
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.