H ταυτότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμός (Bachelor thesis)

Κελεκίδου, Άννα/ Μακρή, Αθηνά


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚελεκίδου, Άνναel
dc.contributor.authorΜακρή, Αθηνάel
dc.date.accessioned2020-10-22T21:23:44Z-
dc.date.available2020-10-22T21:23:44Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12314-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2017--9117el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectιστορίαel
dc.subjectταυτότηταel
dc.subjectThessalonikien
dc.subjecthistoryen
dc.subjectidentityen
dc.titleH ταυτότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμόςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationΤουρισμός--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationTourism--Greece--Thessalonikien
heal.classificationTourists--Greece--Thessalonikien
heal.classificationΤουρίστες--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationΜνημεία--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationMonuments--Greece--Thessalonikien
heal.classificationΘεσσαλονίκη (Ελλάδα)--Ιστορίαel
heal.classificationThessaloniki (Greece)--Historyen
heal.identifier.secondary9117-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2017-11-03-
heal.bibliographicCitation<<Κελεκίδου Άννα, Μακρή Αθηνά>>, <<H ταυτότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμός>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2017>>el
heal.abstractΗ Θεσσαλονίκη, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος καθώς και η συμπρωτεύουσά της. Θεωρείται μια από τις ομορφότερες και δοξασμένες πόλεις της Ελλάδος λόγω της ιστορίας αλλά και της πορείας της. Πλήθη ανθρώπων, εξωτερικού και εσωτερικού, την επισκέπτονται ανεξαρτήτως εποχής για να την εξερευνήσουν. Πολλοί από αυτούς δε, γίνονται μόνιμοι κάτοικοι της πόλης όντας φοιτητές ή ψάχνοντας για κάποια εργασία. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας, είναι να εξετάσουμε την ταυτότητα της Θεσσαλονίκης τα τελευταία πέντε χρόνια, τους ρυθμούς ανάπτυξής της αλλά και την προσφορά της στο γενικό σύνολο απέναντι στους πολίτες της αλλά και στη χώρα της.el
heal.abstractThessaloniki, is the second largest city in Greece and its co-star. It is considered one of the most beautiful and glorious cities of Greece due to its history and its course. Crowds of people, both outside and inside, visit it indefinitely to explore it. Many of them are becoming permanent residents of the city being students or looking for some work. The purpose of this dissertation is to look at the identity of Thessaloniki in the last five years, its growth rates and its contribution to the general set of both its citizens and its country.en
heal.tableOfContentsΠεριεχόμενα Κεφάλαιο 1ο : Η πόλη της Θεσσαλονίκης 8 1.1. Ιστορία της Θεσσαλονίκης 10 1.2. Γεωγραφική θέση 12 1.3. Κλίμα 13 1.4. Τρόποι συγκοινωνίας και μεταφοράς 13 1.5. Νυχτερινή / Φοιτητική ζωή 14 1.6. Φεστιβάλ 15 1.7. Περιγραφή τμημάτων της πόλης 16 1.8. Ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα 18 1.9. Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός 21 1.11. Τυπολογία τουριστών - Ταυτότητα 24 1.12 Φέρουσα ικανότητα 25 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο 28 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο 35 3.1 Δημογραφικά Χαρακτηριστικά του Δείγματος 36 3.2 Συνάφεια μεταξύ του μέσου που φθάνουν τα άτομα στη Θεσσαλονίκη και της χώρας καταγωγής 39 3.3 Συνάφεια μεταξύ του είδους τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και της χώρας καταγωγής 40 3.4 Συσχέτιση μεταξύ των χρημάτων που δαπανήθηκαν ημερησίως, της ηλικίας, του εισοδήματος και των ξενοδοχείων 41 3.5 Συσχέτιση μεταξύ του αν θα ξαναέρθετε στη Θεσσαλονίκη, την ικανοποίηση από την πρώτη επίσκεψη και τα χαρακτηριστικά της πόλης 42 3.6 Απαντήσεις στην ερώτηση αν θα ξαναέρθετε στη Θεσσαλονίκη 42 3.7 Χαρακτηριστικά της πόλης 43 3.8 Συνάφεια μεταξύ της ικανοποίησης από την πρώτη επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη και το αν θα προτείνουν τη Θεσσαλονίκη στον κοινωνικό τους περίγυρο 45 3.9 Σημαντικότερα μνημεία και αξιοθέατα 47 3.10 Τιμές των ειδών 49 3.11 Η Θεσσαλονίκη ως εναλλακτικός τουρισμός σε συνδυασμό με την ηλικία 50 3.12 Προτάσεις για τη βελτίωση του αστικού τουρισμού 51 3.13 Συνάφεια των μεγαλύτερων επιχειρηματικών κινδύνων και του φύλου 53 3.14 Βασικότερα πλεονεκτήματα του αστικού τουρισμού 55 3.15 Βασικότερα μειονεκτήματα του αστικού τουρισμού 56 4ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 57 Business & Marketing Plan 57 2.1. Προϊόντα και Υπηρεσίες 59 2.2. Στόχοι 63 3.1. Ανάλυση SWOT της Θεσσαλονίκης 66 4. Στρατηγική marketing 70 Ξενόγλωσση Βιβλιογραφία 72 Ελληνική Βιβλιογραφία 76el
heal.advisorNameΑβδημιώτης , Σπύροςel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπύροςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12314
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.