Σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποτύπωση και ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών.» (Bachelor thesis)

Τσιτούρα, Ευσταθία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιτούρα, Ευσταθίαel
dc.date.accessioned2020-09-24T16:10:39Z-
dc.date.available2020-09-24T16:10:39Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12187-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ,2017--9176el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectσύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΠανελλαδικές Εξετάσειςel
dc.subjectEducationen
dc.subjectHigher Education Entry Systemen
dc.subjectExaminationsen
dc.titleΣύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποτύπωση και ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών.»el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationUniversities and colleges--Greece—Entrance requirementsen
heal.classificationΠανεπιστήμια και κολέγια - Ελλάδα - Απαιτήσεις εισόδουel
heal.identifier.secondary9176-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκel
heal.publicationDate2017-11-11-
heal.bibliographicCitation<<ΤΣΙΤΟΥΡΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ>>, <<Σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποτύπωση και ανάλυση των απόψεων των εκπαιδευτικών.»>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2017>>el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία καταπιάνεται με την διερεύνηση του συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την αξιολόγηση. Στόχος είναι να καταγραφούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά και η σημασία κατά χαρακτηριστικά που οι εκπαιδευτικοί αποδίδουν ως παράγων που επιδρά στις επιδόσεις των μαθητών. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της μελέτης πραγματοποιήθηκε η ευρεία ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, ενώ διεξήχθη επιπλέον έρευνα ποσοτικού χαρακτήρα μέσω της διανομής ερωτηματολογίων σε ένα τυχαίο δείγμα 90 εκπαιδευτικών οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε σχολικές μονάδες στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-2018. Συμπερασματικά η ερευνήτρια παρατήρησε ότι οι εκπαιδευτικοί τείνουν να αναγνωρίζουν την ακαταλληλότητα του συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση και κρίνουν κατά βάση ως επαρκείς τους τρόπους αξιολόγησης των μαθητών. Ωστόσο, δεν αναγνωρίζουν στην ίδια έκταση τη σημασία της επίτευξης των παιδαγωγικών στόχων με την ισχύουσα εκπαιδευτική διαδικασία.el
heal.abstractThis paper deals with the investigation of the system of introduction to higher education and evaluation. The aim is to capture the views of teachers on the Greek educational system of admission to Tertiary Education, as well as the importance in terms of characteristics that teachers attribute as a factor affecting pupils' performance. In order to achieve the study's objectives, a broad review of the literature was carried out, while additional quantitative research was carried out through the distribution of questionnaires to a random sample of 90 teachers working in schools in the wider area of Lamia during the school year 2017- 2018. In conclusion, the researcher observed that teachers tend to recognize the inadequacy of the admission system in Higher Education and basically consider the ways of assessing students as adequate. However, they do not recognize to the same extent the importance of achieving pedagogical goals with the current educational process.en
heal.tableOfContentsΠίνακας περιεχομένων Περίληψη 2 Abstract 3 Πρόλογος 4 Εισαγωγή 8 Κεφάλαιο 1. 13 Μελέτη του τρόπου εισαγωγής των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 13 1.1. Σύσταση ελληνικού κράτους – μικρασιατική καταστροφή – ορόσημο 13 1.1.1. 1830-1836 13 1.1.2. 1837-1924 14 1.1.3. 1924-1926 15 1.2. Πολεμική περίοδος: μεσοπόλεμος, β’ παγκόσμιος, εμφύλιος, μετεμφυλιακά χρόνια 18 1.2.1. 1927-1962 18 1.3. Τελευταίο τέταρτο του 20ου αιώνα 22 1.3.1. 1980-1983 22 1.3.2. 1984-1998 24 1.4. Νέα Εκπαιδευτική Χιλιετία 24 1.4.1. 1999-2004 24 1.4.2. 2005-2009 26 1.4.3. 2010-2013 27 1.4.4. 2013-2015 28 1.4.5. 2016 – σήμερα 29 Κεφάλαιο 2ο – Αξιολόγηση 30 2.1. Έννοιες σχετικές με την αξιολόγηση 30 2.2. Μαθητική επίδοση 31 Κεφάλαιο 3ο – Μεθοδολογία της έρευνας 35 3.1. Σκοπός 35 3.2. Ερευνητικά ερωτήματα και υποθέσεις 36 3.3. Μέθοδος διεξαγωγής της έρευνας 41 3.4. Συμμετέχοντες 41 3.5. Εργαλεία συλλογής δεδομένων 42 Κεφάλαιο 4ο - Αναλύσεις ευρημάτων 45 4.1. Συμμετέχοντες και δημογραφικά στοιχεία 46 4.2. Σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 48 4.3. Σχέση της εκπαίδευσης και της κοινωνικής ανίσωσης 52 4.4. Εκπαιδευτική διαδικασία εξετάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 54 4.5. Μορφές εξετάσεων 59 4.6. Ανάλυση συσχετίσεων σε σχέση με τα δημογραφικά δεδομένα 64 4.7. Προς έναν αναλυτικό σχολιασμό των αποτελεσμάτων 92 Κεφάλαιο 5ο - Συμπεράσματα 94 Βιβλιογραφία 98el
heal.advisorNameΑσημακόπουλος , Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνος-
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages9176-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12187
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.