Προώθηση και προωθητικές ενέργειες (Μελέτη Περίπτωσης ACTIVE R&P) (Bachelor thesis)

Μαχλά, Φωτείνη/ Τσιάμη, Σοφία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαχλά, Φωτείνηel
dc.contributor.authorΤσιάμη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2020-06-16T20:47:11Z-
dc.date.available2020-06-16T20:47:11Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12031-
dc.descriptionΤο θέμα της παρούσας εργασίας είναι η «Προώθηση και οι προωθητικές ενέργειες», καθώς και η μελέτη περίπτωσης της προωθητικής και ερευνητικής εταιρείας ACTIVER&P. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να αναφερθούν και να αναλυθούν όλες οι προωθητικές ενέργειες που μπορεί μια επιχείρηση – οργανισμός να εκμεταλλευτεί ώστε να αυξήσει το κέρδος της.el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜέσα προβολήςel
dc.subjectΠροώθηση πωλήσεωνel
dc.subjectACTIVE R&Pen
dc.subjectMediaen
dc.subjectSales promotionen
dc.titleΠροώθηση και προωθητικές ενέργειες (Μελέτη Περίπτωσης ACTIVE R&P)el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationΜαρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.classificationSales promotionen
heal.classificationΠροώθηση πωλήσεωνel
heal.contributorNameΜαυρίδης, Σάββας-
heal.identifier.secondary9051-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2017-10-18-
heal.bibliographicCitation<<Μαχλά Φωτείνη, Τσιάμη Σοφία>>, <<Προώθηση και προωθητικές ενέργειες (Μελέτη Περίπτωσης ACTIVE R&P)>>, <<Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων>>, <<Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος>>, <<2017>>el
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας είναι η «Προώθηση και οι προωθητικές ενέργειες», καθώς και η μελέτη περίπτωσης της προωθητικής και ερευνητικής εταιρείας ACTIVER&P. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να αναφερθούν και να αναλυθούν όλες οι προωθητικές ενέργειες που μπορεί μια επιχείρηση – οργανισμός να εκμεταλλευτεί ώστε να αυξήσει το κέρδος της. Επίσης, στόχος της είναι η ανάλυση του όρου προώθηση, η σημασία του όρου στις επιχειρήσεις και στο καταναλωτικό κοινό. Πιο αναλυτικά, η δομή της εργασίας έχει ως εξής: αποτελείται από τρία μεγάλα κεφάλαια, τα υποκεφάλαια τους, τα συμπεράσματα και τη βιβλιογραφία. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο όρος μάρκετινγκ και τα είδη μάρκετινγκ, που υπάρχουν μέχρι σήμερα. Για παράδειγμα,αναλύονται τοάμεσο μάρκετινγκ, το InternetMarketing,το EmailMarketing, το B2BMarketing, το ViralMarketing, το MobileMarketing, το Buzzmarketingκαι το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο όρος της προώθησης, αναφέρονται οι προωθητικές ενέργειες με τις οποίες μια επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει καλές σχέσεις με τους πελάτες και κατά συνέπεια να αυξήσει τα έσοδα της, και τέλος σε αυτό το κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στις Δημόσιες Σχέσεις, με τις οποίες μια επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει και να διατηρήσει δυνατές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της και τους μελλοντικούς πελάτες. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην προώθηση πωλήσεων, πιο συγκεκριμένα αρχικά αναλύεται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των πωλήσεων, έπειτα γίνεται αναφορά στα εργαλεία προώθησης πωλήσεων, στους τρόπους προώθησης πωλήσεων και τέλος γίνεται αναφορά στο μάνατζμεντ της προώθησης πωλήσεων. Επιπλέον , παρουσιάζουμε την εταιρεία ACTIVER&P, που δραστηριοποιείται στο χώρο της προώθησης των πωλήσεων και της έρευνας κυρίως στην Κρήτη . Έπειτα, γράφονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω. Και η εργασία κλείνει με την βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε ώστε να ολοκληρωθεί η εργασία.el
heal.tableOfContentsΠεριεχόμενα ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΧΗΜΑΤΩΝ 6 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο: ΕΙΔΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 9 1.1 ΓΕΝΙΚΑ 9 1.2 ΆΜΕΣΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 11 1.2.1 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΆΜΕΣΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 14 1.2.2 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΜΕΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 15 1.3 INTERNETMARKETING 17 1.4 VIRAL ΜARKETING 19 1.5 EMAIL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 20 1.6 B2B ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 25 1.7 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 27 1.8 BUZZ ΜARKETING 32 1.9 MOBILE MARKETING 33 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο: ΠΡΟΩΘΗΣΗ 34 2.1 ΓΕΝΙΚΑ 34 2.2 ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ 35 2.3 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 46 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 59 3.1 ΓΕΝΙΚΑ – ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 59 3.2 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 74 3.3 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 86 3.4 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 89 3.5 ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 106 3.6 Μελέτη Περίπτωσης ACTIVER&P……………………...…………………..105 3.7 Προτάσειςγιαπεραιτέρωανάπτυξητηςεταιρείας……………….....…..107 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 123 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 125 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 129el
heal.advisorNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Σάββαςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages131 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12031
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.