Ηλεκτρονικό Εμπόριο : (Bachelor thesis)

Εράντζε, Νανά


Ο άνθρωπος της σημερινής εποχής προσπαθεί να εγκλιματιστεί στο καινούριο, το νέο, το σύγχρονο που συνεχώς μεταβάλλεται. Οι νέες τεχνολογίες διεισδύουν παντού γιατί η χρήση τους δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και δεξιότητες και γιατί διευκολύνουν ένα μέρος της επαγγελματικής τους ζωής. Το διαδίκτυο αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο εξωτερικό. Αλλά και στην Ελλάδα η χρήση τους αυξάνεται σταδιακά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό κατάστημα επιχειρούν να δραστηριοποιηθούν και στο διαδίκτυο. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την εργασία αυτή έχει ως σκοπό την ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον βαθμό εξοικείωσης των ανθρώπων με αυτό. Η εργασία αυτή αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Internet» αναφέρονται γενικές έννοιες και βασικά χαρακτηριστικά του Internet καθώς επίσης και μία ιστορική αναδρομή όπου περιγράφεται πως αυτό έγινε πραγματικότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο με τίτλο «Ηλεκτρονικό Εμπόριο» περιγράφονται η έννοια και η ιστορική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης περιλαμβάνονται τα χαρακτηριστικά του καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Στο τρίτο κεφάλαιο με τίτλο «Νομοθεσία Ηλεκτρονικού εμπορίου και ασφάλεια συναλλαγών» βρίσκονται γενικές πληροφορίες σχετικά με την νομοθεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και στην ασφάλεια των συναλλαγών. Στο τέταρτο κεφάλαιο με τίτλο «Δημιουργία Ηλεκτρονικού καταστήματος» περιγράφεται η διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο με τίτλο «Έρευνα» βρίσκονται τα διαγράμματα με τα αποτελέσματα των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου καθώς και τα συμπεράσματα της έρευνας που έλαβε χώρα για την πτυχιακή αυτή εργασία
Alternative title / Subtitle: Ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: ηλεκτρονικό εμπόριο;συμπεριφορά των καταναλωτών;καταναλωτές;έρευνα;Internet;νομοθεσία ηλεκτρονικού εμπορίου;ηλεκτρονικό χρήμα;κατάλογος προϊόντων;ερωτηματολόγιο
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, 2018—10085
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11839
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11839
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.