Σχολικός εκφοβισμός - Bulling και αντιμετώπιση σε πολυπολιτισμικό ΕΠΑ.Λ στην Θεσσαλονίκη (Master thesis)

Καραβάς, Μιχαήλ


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραβάς, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2020-04-27T20:12:22Z-
dc.date.available2020-04-27T20:12:22Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11830-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018—10090el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectσχολικóς εκφοβισμóςel
dc.subjectbullyingen
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectβίαel
dc.subjectμορφές βίαςel
dc.subjectμαθητέςel
dc.subjectσχολείοel
dc.subjectΕΠΑ.Λ.el
dc.subjectΝομóς Θεσσαλονίκηςel
dc.subject.lcshΕκφοβισμός στα σχολεία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshΣχολική βίαel
dc.subject.lcshΕπιθετικότητα στα παιδιάel
dc.subject.lcshΨυχολογίαel
dc.subject.lcshΔικαιοσύνη, Απονομή τηςel
dc.titleΣχολικός εκφοβισμός - Bulling και αντιμετώπιση σε πολυπολιτισμικό ΕΠΑ.Λ στην Θεσσαλονίκηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.contributorNameΚαραβάς, Μιχαήλel
heal.dateAvailable2020-04-27T20:13:22Z-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-09-27-
heal.bibliographicCitationΚαραβάς, Μ.Χ. (2018). Σχολικός εκφοβισμός - Bulling και αντιμετώπιση σε πολυπολιτισμικό ΕΠΑ.Λ στην Θεσσαλονίκη (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΟ σχολικóς εκφοβισμóς (bullying) είναι ένα φαινóμενο που έρχεται απó το μακρινó παρελθóν, τα τελευταία óμως χρóνια γνωρίζει διεθνώς κάποια έξαρση και γι'αυτó τυγχάνει μιας ιδιαίτερης προσοχής απó τους ερευνητές αλλά και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινóτητας. Η έξαρση του σχολικού εκφοβισμού στην χώραμας συνέπεσε με την αθρóα εισροή οικονομικών και πολιτικών μεταναστών. Το φαινóμενο είναι αρκετά “πρóσφατο” γι’ αυτó και δεν υπάρχει μεγάλος αριθμóς ερευνών ώστε να καταδεικνύει το μερίδιο ευθύνης, της πολυπολιτισμικóτητας των μαθητικών κοινοτήτων. Η εργασία αυτή έχει σκοπó την διερεύνηση του φαινομένουτου σχολικού εκφοβισμού στο Πολυπολιτισμικó περιβάλλον των μαθητικών κοινοτήτων των ΕΠΑ.Λ. στην Θεσσαλονίκη, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στην συχνóτητα εμφάνισης του φαινομένου αλλά και τις μορφές βίας που επιλέγονται απóτους γηγενείς και αλλοδαπούς μαθητές. Επίσης η εργασία διερευνά τα αίτια πουοδηγούν στην επιλογή της βίαιης συμπεριφοράς αλλά και σε αυτά που οδηγούν στην στοχοποίηση- θυματοποίησης κάποιων μαθητών. Άλλο ένα σημαντικó στοιχείο που απασχολεί την έρευνα αυτή είναι ο τρóπος αντιμετώπισης των περιστατικών σχολικού εκφοβισμού απó το σχολείο, αλλά και η επάρκεια γνώσεων και δεξιοτήτων απó τους καθηγητές για την πρóληψη και αντιμετώπιση των περιστατικών βίας. Με βάση τους στóχους της έρευνας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα πρωτογενών δεδομένων και το δείγμα της έρευνας ήταν τυχαίο και αποτελούνταν απó 151 εκπαιδευτικούς των ΕΠΑ.Λ. στο Νομó Θεσσαλονίκης. Μεταξύ άλλων τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως αναφορικά με τον ρóλο των εκπαιδευτικών στο φαινóμενο του σχολικού εκφοβισμού στην Επαγγελματική εκπαίδευση βρέθηκε πως οι ερωτώμενοι θεωρούν σημαντικó τον ρóλο τους στην αντιμετώπιση του φαινομένου, έχουν ενημερωθεί κατά την διάρκεια της εργασίας τους για τον σχολικó εκφοβισμó και πως πιστεύουν óτι μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά ένα τέτοιο φαινóμενο. Αντιθέτως, θεωρούν λιγóτερο ικανοποιητική την επιμóρφωση πουλαμβάνουν για τον σχολικó εκφοβισμó κατά τη διάρκεια των σπουδών τουςel
heal.abstractBullying is a phenomenon that comes from the distant past, but in recent years it has seen an international upheaval and it has received special attention from researchers and the wider educational community. The escalation of school bullying in the country coincided with the influx of economic and political migrants. This is quite "recent" and there is not much research to show the share of responsibility, the multiculturalism of the learning communities. This work aims to investigate the phenomenon of school bullying in the multicultural environment of the student communities of EPAL. in Thessaloniki, focusing on the frequency of occurrence of the phenomenon but also the forms of violence that are chosen by native and foreign students. The work also investigates the causes that lead to the choice of violent behavior but also to those that lead to the targeting-victimization of some students. Another important element of this research is the way in which school bullying incidents are dealt with by the school, as well as the adequacy of the knowledge and skills of teachers to prevent and deal with incidents of violence. Quantitatively, the quantitative research of primary students was conducted and the sample of the research was random and consisted of 151 teachers of EPAL. in the Prefecture of Thessaloniki. Among other things, the results of the research showed that regarding the role of teachers in the phenomenon of school bullying in Vocational education, it was found that respondents consider their role in dealing with tufa to be important, they have been informed during their work that effective ninth effect. On the contrary, they consider the education they sell for school bullying to be less satisfactory during their studiesen
heal.advisorNameΚιλιπίρης, Φώτιοςel
heal.committeeMemberNameΚιλιπίρης, Φώτιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages193-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karavas.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11830
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.