Η διερεύνηση των στάσεων, απόψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών, κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ως προς τον ηθικό καταναλωτισμό, κατά την χρονική περίοδο της άνοιξης του 2015. (Bachelor thesis)

Κάρμη, Παρασκευή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚάρμη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2020-04-17T20:59:33Z-
dc.date.available2020-04-17T20:59:33Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11708-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10271el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectηθική κατανάλωσηel
dc.subjectσυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectβιολογικά προϊόνταel
dc.subjectηθικές πρακτικέςel
dc.subjectέρευναel
dc.subject.lcshΚαταναλωτική συμπεριφορά-Ελλάδα-Θεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshΒιολογικά προϊόντα-Ελλάδαel
dc.titleΗ διερεύνηση των στάσεων, απόψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών, κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ως προς τον ηθικό καταναλωτισμό, κατά την χρονική περίοδο της άνοιξης του 2015.el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10271-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-10-24-
heal.bibliographicCitationΚάρμη, Π.(2018).Η διερεύνηση των στάσεων, απόψεων και συμπεριφορών των καταναλωτών, κατοίκων του Δήμου Θεσσαλονίκης, ως προς τον ηθικό καταναλωτισμό, κατά την χρονική περίοδο της άνοιξης του 2015(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τις στάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών σχετικά με την ηθική κατανάλωση κατά την χρονική περίοδο της Άνοιξης του 2015. Βασικό ερέθισμα της έρευνας αποτελεί η Αγροτική Βιομηχανία Γάλακτος ΣΕΡΓΑΛ Α.Ε όπου την τελευταία χρονική περίοδο παρατήρησε μια αλλαγή στη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι έκαναν μια στροφή προς αγορές που βασίζονται σε περισσότερο οικολογικά ή ηθικά κριτήρια π.χ. αγορά βιολογικών προϊόντων. Με αφορμή τα παραπάνω, η επιχείρηση θα ήθελε να υιοθετήσει ηθικές πρακτικές για να αποφύγει μελλοντικό μποϊκοτάζ των προϊόντων της. Στην συνέχεια, κύριος στόχος της έρευνας ήταν η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών ως προς την ηθική κατανάλωση, τους τρεις τύπους της, κ.ά. Τα αποτελέσματα της έρευνας βασίζονται κυρίως από πρωτογενή στοιχεία.. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου που συντάκτης του είναι η κ. Α. Δελησταύρου. Η ανάλυση των στοιχείων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος PSPP. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων περιλαμβάνει πίνακες συχνοτήτων, πίνακες συγκεντρωτικών μεταβλητών, την ανάλυση διακύμανσης (anova) και την ανάλυση συσχέτισης (pearson). Τέλος από το συμπέρασμα προκύπτει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών που συμμετείχαν στην συγκεκριμένη έρευνα εμφάνισε μειωμένη ζήτηση για οικολογικά προϊόντα και μικρή συμμετοχή σε ενέργειας μποϊκοτάζ .el
heal.advisorNameΔελησταύρου , Αντωνίαel
heal.committeeMemberNameΔελησταύρου, Αντωνίαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages95σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karmi.pdf478.78 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11708
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.