Σχέδιο marketing της αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης ZARA A.E (Bachelor thesis)

Κεσισόγλου, Ελένη/ Παπανίδης, Ευθύμιος/ Τσουκαλίδης, Γεώργιος


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ (όπου είναι τα 4P). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η πρώτη γνωριμία με την εταιρεία καθώς αναφέρονται η ιστορία και τα καταστήματά της. Επιπλέον στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΖΑRΑ Α.Ε. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης αποτελεί το σύστημα ERP το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ αναφέρεται στο πέμπτο κεφάλαιο όπου η εταιρεία ZARA Α.Ε το εφαρμόζει για την καλύτερη λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια του marketing plan το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: σχέδιο μάρκετινγκ;εταιρεία ενδυματολογικού υλικού;μείγμα μάρκετινγκ;κατηγορίες προϊόντων;σύστημα ERP
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10295
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11687
Item type: bachelorThesis
General Description / Additional Comments: Πτυχιακή εργασία
Item language: el
Item access scheme: account
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Publication date: 2018-10-29
Bibliographic citation: Κεσισόγλου, Ε. & Παπανίδης, Ε. & Τσουκαλίδης, Γ.(2018).Σχέδιο marketing της αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης ZARA A.E(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και το μείγμα μάρκετινγκ (όπου είναι τα 4P). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η πρώτη γνωριμία με την εταιρεία καθώς αναφέρονται η ιστορία και τα καταστήματά της. Επιπλέον στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κατηγορίες προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΖΑRΑ Α.Ε. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης αποτελεί το σύστημα ERP το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ αναφέρεται στο πέμπτο κεφάλαιο όπου η εταιρεία ZARA Α.Ε το εφαρμόζει για την καλύτερη λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια του marketing plan το οποίο είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προβάλει τα προϊόντα/υπηρεσίες της σωστά και αποτελεσματικά.
Advisor name: Μαυρίδης, Σάββας
Examining committee: Μαυρίδης, Σάββας
Publishing department/division: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Publishing institution: teithe
Number of pages: 59σ.
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kesisoglou-Papanidis-Tsoukalidis.pdf383.52 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11687
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.