Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για την επιμόρφωσή τους σε θέματα διοίκησης σχολικών μονάδων (Master thesis)

Λιάπης, Ηλίας


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιάπης, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2020-03-08T14:34:40Z-
dc.date.available2020-03-08T14:34:40Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11499-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018--9926el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectεκπαιδευτικόςel
dc.subjectσχολική µονάδαel
dc.subjectαποτελεσµατικό σχολείοel
dc.subjectδιοίκηση σχολικών µονάδωνel
dc.subjectεπιµόρφωσηel
dc.subjectδιοικητική κατάρτισηel
dc.subjecteducationen
dc.subjecteducatoren
dc.subjecteffective schoolen
dc.subjectschool units administrationen
dc.subjectschool uniten
dc.subjectadministrative trainingen
dc.subject.lcshΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.lcshΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Εκπαίδευση των -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.lcshΣχολική οργάνωση και διοίκησηel
dc.titleΑπόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για την επιμόρφωσή τους σε θέματα διοίκησης σχολικών μονάδωνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.contributorNameΛιάπης, Ηλίαςel
heal.identifier.secondary9926-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-23-
heal.bibliographicCitationΛιάπης, Η. (2018). Απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης για την επιμόρφωσή τους σε θέματα διοίκησης σχολικών μονάδων (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία µελετά τη διερεύνηση των απόψεων και στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά µε την επιµόρφωσή τους σε θέµατα διοίκησης. Το δείγµα αποτέλεσαν 215 εκπαιδευτικοί (δ/ντες/ντριες, δάσκαλοι/ες, νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων) που διδάσκουν σε σχολικές µονάδες της ∆/νσης Α/θµιας Εκπαίδευσης ∆υτικής Θεσσαλονίκης . Η εργασία βασίστηκε στην ποσοτική έρευνα συλλογής και ανάλυσης δεδοµένων. Ως εργαλείο συλλογής δεδοµένων χρησιµοποιήθηκε το ερωτηµατολόγιο. Η συλλογή των δεδοµένων έγινε από τις 1 Μαρτίου 2018-30 Μαρτίου 2018. Για τη στατιστική ανάλυση των δεδοµένων της έρευνας χρησιµοποιήθηκε το λογισµικό SPSS [(Statistical Package or Social Sciences) ver. 20.0. or Windows. Τα αποτελέσµατα της παρούσας έρευνας δείχνουν ότι οι επιµορφώσεις σε διοικητικά θέµατα είναι αναγκαίες τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τα στελέχη που υπηρετούν σε σχολικές µονάδες πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι δεν είναι ευχαριστηµένοι από τις µέχρι τώρα επιµορφώσεις τους σε θέµατα διοίκησης και εκφράζουν την επιθυµία τους να παρακολουθήσουν στο µέλλον προγράµµατα επιµόρφωσης στη διοίκηση σχολικών µονάδων. Τέλος, πιστεύουν ότι οι διοικητικές επιµορφώσεις συντελούν θετικά στη βελτίωση της αποτελεσµατικότητας του σχολείου και της ποιότητας του παραγόµενου εκπαιδευτικού έργουel
heal.abstractThe present thesis has been researching the educators' views and attitudes towards their training on administrative issues. A sample of 215 educators ( headmasters/ headmistresses, teachers, kindergarten teachers and educational specialists ) teaching in school units of the Primary Education Directorate in Western Thessaloniki has been used for the research. The thesis has been based on the quantative research of the selected and analyzed data. A questionnaire has been used as the data selection tool and the selection took place from March 1st 2018 until March 30th 2018. Software SPSS ( Statistical Package or Social Sciences ) ver.20.0 or Windows has been used for the statistic analysis of the research data. The results of the present research indicate the necessity for both the educators' and the school administration's training on administrativeissues. The educators state that they are not satisfied by their training on administrative issues so far and express their desire to attend future training programs on school unit administration. Finally, they believe that administration trainings make a positive contribution to the improvement of the school effectiveness and the quality of the providing educationen
heal.advisorNameΓεωργίου, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΓεωργίου, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages144-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liapis.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11499
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.