Η συναισθηματική νοημοσύνη ως σημαντικός παράγοντας επικοινωνίας στη σχολική ηγεσία (Master thesis)

Μόκιας, Αλέξανδρος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜόκιας, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2020-02-08T20:56:11Z-
dc.date.available2020-02-08T20:56:11Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11380-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018--αα10481el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectαποτελεσματικότηταel
dc.subjectσχολική ηγεσίαel
dc.subjectσυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectνοημοσύνηel
dc.subjectεπικοινωνίαel
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectschool leadershipen
dc.subjectemotional intelligenceen
dc.subjectcommunicationen
dc.subject.lcshΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη ως σημαντικός παράγοντας επικοινωνίας στη σχολική ηγεσίαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleThe emotional intellingence as a significant factor of communication in school leadershipen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10481-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤμήμα Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2018-11-10-
heal.bibliographicCitationΜόκιας, Α. (2018). Η συναισθηματική νοημοσύνη ως συναισθηματικός παράγοντας επικοινωνίας στη σχολική ηγεσία(Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να φανούν μέσα από ερωτηματολόγια οι γνώμες διάφορων εκπαιδευτικών που εντάσσονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση γύρω από το πόσο σημαντικός παράγοντας επικοινωνίας είναι η συναισθηματική νοημοσύνη για τους σχολικούς ηγέτες.Τα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφονται αναλυτικότερα μέσα στο εσωτερικό της εργασίας και απαντούν πλήρως στο κατά πόσο μια ισχυρή ηγεσία με συναισθηματική νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματική επικοινωνία μέσα στη σχολική μονάδα.el
heal.abstractThe purpose of this work is to look through the questionnaires of the opinions of various primary school teachers about how important communication is emotional intelligence for school leaders.The results of the research are more fully recorded within the work and respond fully to whether a strong leadership with emotional intelligence can contribute to effective communication within the school unit.en
heal.advisorNameΑγγελόπουλος, Σταμάτηςel
heal.committeeMemberNameΑγγελόπουλος, Σταμάτης-
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages86σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mokias.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11380
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.