Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Master thesis)

Κασιούμης, Νικόλαος


The aim of this research is to investigate the levels of empathy of Secondary Education teachers and to examine whether gender, age and educational level are regulatory factors that determine the degree of empathy of teachers.
Alternative title / Subtitle: The empathy of secondary education teachers
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: ενσυναίσθηση;εκπαιδευτικοί;συναισθηματική νοημοσύνη;επαγγελματική ικανοποίηση;empathy;teachers;emotional intelligence;job satisfaction
Description: Μεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10483
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11378
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kasioumis.pdf504.74 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11378
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.