Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Master thesis)
Κασιούμης, Νικόλαος
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κασιούμης, Νικόλαος | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-08T20:08:59Z | - |
dc.date.available | 2020-02-08T20:08:59Z | - |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11378 | - |
dc.description | Μεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10483 | el |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject | επαγγελματική ικανοποίηση | el |
dc.subject | empathy | en |
dc.subject | teachers | en |
dc.subject | emotional intelligence | en |
dc.subject | job satisfaction | en |
dc.subject.lcsh | Ενσυναίσθηση | el |
dc.title | Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.secondaryTitle | The empathy of secondary education teachers | en |
heal.generalDescription | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.identifier.secondary | 10483 | - |
heal.dateAvailable | 2020-02-08T20:09:59Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
heal.publicationDate | 2018-11-10 | - |
heal.bibliographicCitation | Κασιούμης, Ν.(2018). Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη. | el |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επίπεδα της ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και παράλληλα να εξετάσει, αν στοιχεία όπως το φύλο, η ηλικία και το μορφωτικό επίπεδο είναι ρυθμιστικοί παράγοντες που καθορίζουν το βαθμό ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών. | el |
heal.abstract | The aim of this research is to investigate the levels of empathy of Secondary Education teachers and to examine whether gender, age and educational level are regulatory factors that determine the degree of empathy of teachers. | en |
heal.advisorName | Ψάλτη, Αναστασία | el |
heal.committeeMemberName | Ψάλτη, Αναστασία | - |
heal.academicPublisher | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. | el |
heal.academicPublisherID | teithe | - |
heal.numberOfPages | 94σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Διατριβές |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kasioumis.pdf | 504.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11378
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.