Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση (Master thesis)

Καζαβούλη, Νομική


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαζαβούλη, Νομικήel
dc.date.accessioned2020-02-08T19:43:42Z-
dc.date.available2020-02-08T19:43:42Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11377-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασια--ΣΔΟ-Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης,2018--αα10484el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεναλλακτικός τουρισμόςel
dc.subjectστρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectμοντέλο servuctionel
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectμάρκετινγκel
dc.subjectμείγμα μάρκετινγκel
dc.subjectεκπαιδευτικό μάρκετινγκel
dc.subjectμάρκετινγκ τόπουel
dc.subjectΚάλυμνοςel
dc.subjectalternative forms of tourismen
dc.subjecteducation marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectservuction modelen
dc.subjecteducationen
dc.subjectplace marketingen
dc.subjectKalymnosen
dc.subject.lcsh2ο Δημοτικό Σχολείο Καλύμνου(Ελλάδα)-Μάρκετινγκ-Μελέτες περιπτώσεωνel
dc.subject.lcshΣχολεία-Ελλάδα-Kάλυμνος (Νησί)-Μάρκετινγκel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση-
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10484-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.publicationDate2018-11-21-
heal.bibliographicCitationΚαζαβούλη, Ν.(2018). Μελέτη περίπτωσης: Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού σχολείου Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση(Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Μελέτη περίπτωσης: εκπαιδευτικό μάρκετινγκ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χώρας Καλύμνου και επιρροές του εναλλακτικού τουρισμού στην εκπαίδευση» μελετάται ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να αναπτυχθεί το εκπαιδευτικό μάρκετινγκ επηρεάζοντας ή δημιουργώντας δράσεις εναλλακτικού τουρισμού που θα συνδέονται με προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Επιχειρείται η κατάστρωση ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας δημόσιας σχολικής μονάδας που θα στοχεύει στον μαθησιακό τουρισμό εκπαιδευτικής μορφής.el
heal.abstractThe current thesis titled “Case Study: Educational Marketing of the 2 nd Primary School of Chora on Kalymnos Island and the influence of alternative forms of tourism in education” studies the way in which educational marketing can be developed by influencing or creating alternative tourism enterprises that are linked to school activities and programmes. It is being attempted to devise a business plan for a public school facility that will aim towards educational tourism with an academic character.en
heal.advisorNameΓκούνας, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓκούνας, Αθανάσιος-
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισηςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages133σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazavouli.pdf974.49 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11377
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.