Μάρκετινγκ και εκπαίδευση : η περίπτωση Κ.Δ.Α.Π. (Master thesis)

Συτιλίδου, Άρτεμις


This paper elaborated on the importance of marketing for the operation of educational institutions and more specifically on public K.D.A.P. (day care center for children). For this reason, quantitative research was carried out with the distribution of questionnaires to a sample of parents who trust the children in K.D.A.P of the city of Athens. Essentially, educational organizations may have peculiarities, such as the fact that their final product is the acquisition of knowledge and skills and not a tangible good. This, of course, does not mean that educational organizations, both public and private, cannot use marketing. In this case, educational organizations may benefit from the use of marketing, such as improving the quality of services, as well as attracting and updating audiences. The purpose of this paper is to investigate whether marketing can assist in the operation of K.D.A.P. That is why the individual objectives are: -What is the marketing of K.D.A.P? - How can marketing of K.D.A.P improve?  
Alternative title / Subtitle: Marketing and education : the case of ΚΔΑΠ
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών;Κ.Δ.Α.Π;7Π;ΕΣΠΑ;Μάρκετινγκ
Description: Η παρούσα εργασία επεξεργάστηκε την σημασία που έχει το μάρκετινγκ για την λειτουργία των εκπαιδευτικών οργανισμών και πιο συγκεκριμένα σε δημόσια Κ.Δ.Α.Π. Για τον λόγο αυτό έγινε ποσοτική έρευνα με την διανομή ερωτηματολογίων σε δείγμα γονέων, οι οποίοι εμπιστεύονται τα παιδιά στα Κ.Δ.Α.Π του δήμου Αθηναίων
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11256
Table of contents: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ 1.Εισαγωγή……………………………………………………………..….………………8 2. H έννοια του μάρκετινγκ στην εκπαίδευση………………….……….…………………9 2.1 Ορισμός………….………………………………….………………………….9 2.2 Αρχές και βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ…………………………….…14 2.3 Στρατηγική μάρκετινγκ…………………………………………………….….18 2.3.1 Το Μάρκετινγκ στη ζωή του ατόμου…………………………….…..20 2.4 Τμηματοποίηση της αγοράς………………………………………………….…23 2.5 Μείγμα μάρκετινγκ………………………………………………………….….24 2.5.1 Η επικοινωνία στο μάρκετινγκ……………………………………….25 2.6 Η επέκταση του μείγματος μάρκετινγκ………………………………………...29 2.7 Προϊόντα και υπηρεσίες στο μάρκετινγκ……………………………………….32 2.8 Αποφάσεις προϊόντων και υπηρεσιών………………………………………....34 2.9 Μάρκετινγκ εκπαίδευσης……………………………………………………….36 2.10 Μάρκετινγκ και παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών…………………………..39 3.Μάρκετινγκ και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση………………………………….43 3.1 Γενικά για την αποτελεσματικότητα στο εκπαιδευτικό μάρκετινγκ…….………43 3.2 Μάρκετινγκ σχέσεων στην εκπαίδευση………………..………………………..46 4. Τα Κ.Δ.Α.Π. (Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών)……………………………49 4.1 Μάρκετινγκ και Κ.Δ.Α.Π………………………………………………………..55 4.1.1 Τα 7Π και Δημόσια Κ.Δ.Α.Π………………………………………….55 4.1.2 SWOT ανάλυση Δημόσια Κ.Δ.Α.Π……………………………………60 4.1.3 Business Plan και Δημόσια Κ.Δ.Α.Π…………………………………..61 5.Μεθοδολογία της έρευνας………………………………………………………………….63 5.1 Μέθοδος της έρευνας…………………………………………………………….63 5.2 Εργαλείο της έρευνας…………………………………………………………….65 5.3 Το δείγμα…………………………………………………………………………66 5.4 Εγκυρότητα και Αξιοπιστία……………………………..………………………..67 6. Τα αποτελέσματα της έρευνας……………………………………………………………..68 7. Συμπεράσματα……………………..………………………………………………………74 8. Βιβλιογραφία………………………………………………………………………………77 10.Παράρτημα………………………………………………………………………………..80
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11256
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.