Μελέτη καταγραφής χρήσης και επίδρασης των προτύπων σχεδίασης στις βιβλιοθήκες

Δεληγιάννης, Ιγνάτιος/ Αδαμίδου, Τριάδα/ Αλεξανδρίδη, Ανδρέα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔεληγιάννης, Ιγνάτιοςel
dc.contributor.authorΑδαμίδου, Τριάδαel
dc.contributor.authorΑλεξανδρίδη, Ανδρέαel
dc.date.accessioned2013-06-18T10:45:39Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:14:13Z-
dc.date.available2013-06-18T10:45:39Zel
dc.date.available2018-02-28T17:14:13Z-
dc.date.issued2013-06-18T10:45:39Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11011-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία --Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών --Τμήμα Πληροφορικής,2012 --Α.Ε 4954el
dc.description.abstractΣτόχοι της πτυχιακής αυτής είναι η Μελέτη καταγραφής χρήσης και επίδρασης των προτύπων σχεδίασης στις βιβλιοθήκες και Πειραματικά αποτελέσματα Χρήσης Προτύπων Σχεδίασηςel
dc.language.isoelel
dc.subjectΠρότυπα σχεδιάσηςel
dc.subjectmodels of designingel
dc.subjectsystems of softwareel
dc.subjectΣύστημα Λογισμικούel
dc.subjectguarentee of quality of softwareel
dc.subjectΒιβλιοθήκηel
dc.subjectlibraryel
dc.subjectΔιασφάλιση ποιότητας λογισμικούel
dc.subject.lcshGuarantee of quality-Modelsel
dc.subject.lcshΔιασφάλιση ποιότητας λογισμικούel
dc.subject.lcshComputer software Developmentel
dc.subject.lcshΑνάπτυξη λογισμικού υπολογιστώνel
dc.titleΜελέτη καταγραφής χρήσης και επίδρασης των προτύπων σχεδίασης στις βιβλιοθήκεςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:15:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ADAMIDOY-ALEXANDRIDIS 1.pptx424.41 kBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open
Adamidou_Aleksandraki.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11011
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.