Ims ld: περίπτωση μάθηση με λύση προβλημάτων case problem solving learning

Κλεφτούρης, Δημήτριος/ Μιχαηλίδου, Αγγελική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Issue Date: 11-Nov-2015
Abstract: Με την ευρύτερή της έννοια, η συνεργατική μάθηση μπορεί να οριστεί ως η από κοινού εργασία πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα με τρόπο τέτοιο ώστε να προωθείται η ατομική μάθηση μέσω των συνεργατικών διεργασιών. Η ηλεκτρονική μάθηση από την άλλη μεριά είναι μια καλά ανεπτυγμένη προσέγγιση στην δημιουργία και την ακολουθία μαθησιακών αντικειμένων βασισμένων στο περιεχόμενο. Εντούτοις, δεν είναι πλήρως κατανοητό το πώς δημιουργούμε ακολουθίες μαθησιακών δραστηριοτήτων, οι οποίες εμπλέκουν ομάδες μαθητών που αλληλεπιδρούν με ένα δομημένο σύνολο συνεργατικών περιβαλλόντων, ή πώς οι δάσκαλοι μπορούν να κάνουν αυτές τις ακολουθίες εύκολα επαναχρησιμοποιήσιμες. Ο σχεδιασμός μαθήματος (Learning Design) είναι μία μεθοδολογία η οποία παρέχει μία πρώτη ματιά στους τρόπους που περιγράφουν ακολουθίες multi-learner δραστηριοτήτων και τα εργαλεία που απαιτούνται για να υποστηριχτούν αυτές οι ακολουθίες. Σε αυτό το μοντέλο βασίζεται και το LAMS (Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων), το οποίο υποστηρίζει τη σχεδίαση, συγγραφή, διαχείριση και εποπτεία της εκτέλεσης μαθημάτων με τη μορφή ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2011
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10589
Item type: other
Submission Date: 2018-02-28T17:12:15Z
Item language: el
Item access scheme: free
Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mixailidou_Aggeliki.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open
Mixailidou_Aggeliki_ppt.pdf782.88 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10589
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.