Ims ld: περίπτωση μάθηση με λύση προβλημάτων case problem solving learning
Κλεφτούρης, Δημήτριος/ Μιχαηλίδου, Αγγελική
Institution and School/Department of submitter: | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης |
Issue Date: | 11-Nov-2015 |
Abstract: | Με την ευρύτερή της έννοια, η συνεργατική μάθηση μπορεί να οριστεί ως η από κοινού εργασία πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα με τρόπο τέτοιο ώστε να προωθείται η ατομική μάθηση μέσω των συνεργατικών διεργασιών. Η ηλεκτρονική μάθηση από την άλλη μεριά είναι μια καλά ανεπτυγμένη προσέγγιση στην δημιουργία και την ακολουθία μαθησιακών αντικειμένων βασισμένων στο περιεχόμενο. Εντούτοις, δεν είναι πλήρως κατανοητό το πώς δημιουργούμε ακολουθίες μαθησιακών δραστηριοτήτων, οι οποίες εμπλέκουν ομάδες μαθητών που αλληλεπιδρούν με ένα δομημένο σύνολο συνεργατικών περιβαλλόντων, ή πώς οι δάσκαλοι μπορούν να κάνουν αυτές τις ακολουθίες εύκολα επαναχρησιμοποιήσιμες. Ο σχεδιασμός μαθήματος (Learning Design) είναι μία μεθοδολογία η οποία παρέχει μία πρώτη ματιά στους τρόπους που περιγράφουν ακολουθίες multi-learner δραστηριοτήτων και τα εργαλεία που απαιτούνται για να υποστηριχτούν αυτές οι ακολουθίες. Σε αυτό το μοντέλο βασίζεται και το LAMS (Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων), το οποίο υποστηρίζει τη σχεδίαση, συγγραφή, διαχείριση και εποπτεία της εκτέλεσης μαθημάτων με τη μορφή ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων. |
Description: | Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2011 |
URI: | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10589 |
Item type: | other |
Submission Date: | 2018-02-28T17:12:15Z |
Item language: | el |
Item access scheme: | free |
Institution and School/Department of submitter: | ΤΕΙ Θεσσαλονίκης |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mixailidou_Aggeliki.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Mixailidou_Aggeliki_ppt.pdf | 782.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10589
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.