Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διδασκαλίας σχεσιακής άλγεβρας και σχεσιακού λογισμού

Δέρβος, Δημήτριος/ Τσαμαδός, Χρήστος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔέρβος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤσαμαδός, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2015-11-01T19:28:20Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T17:10:10Z-
dc.date.available2015-11-01T19:28:20Zel
dc.date.available2018-02-28T17:10:10Z-
dc.date.issued2015-11-01T19:28:20Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10484-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ--Τμήμα Πληροφορικής, 2010.el
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τρία περιβάλλοντα εκμάθησης σχεσιακής άλγεβρας, τις δυνατότητες και τις χρηστικές τους διεπαφές. Στόχο αποτελεί η συγκριτική τους αξιολόγηση όσον αφορά στο εύρος των δυνατοτήτων τους και την ευκολία στη χρήση τους. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούνται μία δεδομένη σχεσιακή βάση και ένα κοινό σύνολο αιτημάτων σχεσιακής άλγεβρας. Από τη σύγκριση προκύπτει το περιβάλλον εκείνο το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει την καλύτερη επιλογή ώστε να χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία του θέματος της σχεσιακής άλγεβρας σε ένα τυπικό εισαγωγικό μάθημα Βάσεων Δεδομένων.el
dc.language.isoelel
dc.rights“ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα “el
dc.rights“ Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Greece “el
dc.titleΕκπαιδευτικά περιβάλλοντα διδασκαλίας σχεσιακής άλγεβρας και σχεσιακού λογισμούel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T17:11:10Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsamados_Christos.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/10484
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.