Οδική ασφάλεια - Κατασκευή και συντήρηση οδοστρωμάτων (Bachelor thesis)

Γιουβανούδης, Ιωάννης/ Καραγιώτας, Ευάγγελος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιουβανούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚαραγιώτας, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2020-03-27T23:26:15Z-
dc.date.available2020-03-27T23:26:15Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11639-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ-Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, 2018—9817el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectοδική ασφάλειαel
dc.subjectκατασκευή και συντήρηση οδοστρωμάτωνel
dc.subjectοδικό δίκτυοel
dc.subjectυποδομέςel
dc.subjectσυστατικά του οδοστρώματοςel
dc.subjectδομή του οδοστρώματοςel
dc.subjectμέθοδοι συντήρησηςel
dc.subjectομοειδή προβλήματαel
dc.subject.lcshΟδική ασφάλειαel
dc.subject.lcshΔρόμοι -- Σχεδιασμός και κατασκευήel
dc.subject.lcshΠολεοδομικός σχεδιασμός -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΜηχανική αυτοκινητοδρόμων -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΔρόμοι -- Περιβαλλοντικές απόψειςel
dc.titleΟδική ασφάλεια - Κατασκευή και συντήρηση οδοστρωμάτωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΓιουβανούδης, Ιωάννηςel
heal.contributorNameΚαραγιώτας, Ευάγγελοςel
heal.identifier.secondary9817-
heal.dateAvailable2020-03-27T23:27:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤμήμα Πολιτικών Μηχανικώνel
heal.publicationDate2018-06-13-
heal.bibliographicCitationΓιουβανούδης, Ι. & Καραγιώτας, Ε. (2018). Οδική ασφάλεια - Κατασκευή και συντήρηση οδοστρωμάτων (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΤο οδικό δίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των καθημερινών μετακινήσεων και ταυτόχρονα είναι μια υποδομή με κόστος τόσο κατασκευαστικό όσο και περιβαλλοντικό, η οποία αρχίζει να επιδεινώνεται αμέσως μετά την κατασκευή ή κατά την διάρκεια συντήρησης της, εξαιτίας των φορτίων κυκλοφορίας που δέχεται, των περιβαλλοντικών συνθηκών και ενδεχόμενων αστοχιών. Για όλους αυτούς τους λόγους η ανάγκη της επιλογής της βέλτιστης τεχνικά μεθόδου συντήρησης και κατασκευής είναι επιτακτική. Μετά την κατανόηση της δομής και των συστατικών του οδοστρώματος, αναφέρονται οι φθορές και τα αίτιά τους, καθώς και οι αστοχίες που εμφανίζονται σε αυτά. Στη συνέχεια, περιγράφονται οι μέθοδοι συντήρησης, αλλά και η χρήση καινοτόμων υλικών και μεθόδων στην κατασκευή και τη συντήρηση των οδοστρωμάτων. Δεν υπάρχει ορθή επέμβαση συντήρησης που να γενικεύεται σε όλα τα ομοειδή προβλήματα, καθώς κάθε περίπτωση έχει διαφορετικές συνθήκες και απαιτήσεις, με αποτέλεσμα η κατάλληλη επιλογή τόσο του τύπου του οδοστρώματος όσο και της μεθόδου συντήρησής του να ποικίλει. Επιπλέον, η συνεχής έρευνα η οποία διεξάγεται για την ανάπτυξη νέων υλικών και τεχνικών που έχουν ως στόχο την μεγαλύτερη αντοχή σε φθορές, τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την μέγιστη οικονομική απόδοση, έχει ως αποτέλεσμα την ταχεία ανάπτυξη της χρήσης των ανακυκλωμένων υλικών στα ασφαλτομίγματα, τα οποία μπορεί να προέρχονται είτε από υφιστάμενα κατεστραμμένα οδοστρώματα είτε από απορρίμματα άλλων ειδών, όπως είναι τα φθαρμένα ελαστικά, το γυαλί, η ιπτάμενη τέφρα, κ.ά. Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί η σημασία της οδικής ασφάλειας κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των έργων συντήρησης των οδοστρωμάτων, καθώς και τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται σύμφωνα με την εθνική νομοθεσίαel
heal.abstractThe road network is an integral part of daily commuting and on the same time it is a costly infrastructure which also has a negative effect on the environment. Soon after its completion, it starts to deteriorate or during maintenance, due to the heavy loads, environmental conditions or possible structural failures. For these reasons, choosing the correct construction and maintenance method is imperative. Once we comprehend the structure and the components of the road network, reports are made regarding the wear and its causes. In addition, we describe the maintenance methods and also the use of innovative materials and methods of construction and maintaining road networks. There are not any suitable maintenance procedures which can be executed in similar problems, as every case differs due to individual conditions and needs. The suitable choice for both the type of road surface and maintenance method varies. Moreover, the ongoing research which is conducted for the development of new materials and techniques, aims to improve the resistance of deterioration, reduction of environmental consequences and maximization of the performance. This has led to the rapid development and use of recyclable materials which are incorporated in asphalt mixture, which may come from preexisting destroyed road networks or from various waste materials such as used vehicle tyres, glass, pulverized fuel ash and other materials. Finally, the importance of road safety during the construction and maintenance procedures is worth mentioning, as are the safety precautions which must be followed based on the national legislationen
heal.advisorNameΜεντζέλου, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΜεντζέλου, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικώνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages116-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Giouvanoudis_Karagiotas.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11639
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.