Search



Search only items with full text availability
Current filters:

Clear current filters  or Add more filters

View Option



Results 21-30 of 53 (Search time: 0.004 seconds).

  Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, για την εισαγωγή ενός Low Cost Brand Αντλιών Θερμότητας(α) και την χάραξη ενός νέου δικτύου Λιανικής Πώλησης(β) από την Εταιρία Toshiba-Καρακάσης Μον.ΕΠΕ (Bachelor thesis)

  Έρευνα για την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και των ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κλάδο των ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ειδών στους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης ηλικίας 18 ετών και άνω το έτος 2015-2016. (Bachelor thesis)

  Εταιρίες χαμηλού κόστους (Bachelor thesis)

  E-Procurement Marketing Efforts with the Help of Customer Relationship Management Philosophy (Conference presentation)

  Can Stressful Events Affect Our Consumer Day-Life? Empirical Results of Preliminary Focus Group Analysis to Student Groups with the Use of a Life Stress Inventory Model (Conference presentation)

  Training Stories in Children’s Targeted Commercials: Does it Work? (Conference presentation)

  Motivations for Visiting Smokovo’s Thermal Springs (Conference presentation)

  Marketing of Nature-Based Attractions of Gauteng Province, South Africa: Potential Contribution of Networking (Conference presentation)

  Κανάλια διανομής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών (Bachelor thesis)

  Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (Bachelor thesis)