Διεθνές επιχειρηματικό σχέδιο Wrappy feel happy eating

Καραστογιαννίδου, Καλλιόπη/ Ζουμπούλογλου, Μαριλένα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Αγορά;Marketing;Προώθηση;Product;Marktet;Forwarding;Μάρκετινγκ;Business plan;Επιχειρηματικό σχέδιο;Προϊόν
Issue Date: 6-Aug-2015
Abstract: In this work becomes a effort of presentation of enterprising drawing for a innovative Spanish product of diet wraps (pies tortigias). The enterprising drawing aims, in the promotion of this product in three countries of European Union, Greece, Hungary and Spain, with base their political, economic, sociological, climatic and topographic analysis. Afterwards, are realised description of enterprise, research of market, customers, competition, strategies marketing, analysis of balances and balance-sheets. Finally, are mentioned the strategies of orientation, the concretisation of program of circulation of product and the financing.
Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης ενός επιχειρηματικού σχεδίου για ένα καινοτόμο ισπανικό προϊόν διατροφής το wraps (πίτες τορτίγιας). Το επιχειρηματικό σχέδιο στοχεύει, στην προώθηση του προϊόντος αυτού σε τρείς χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ελλάδα, Ουγγαρία και Ισπανία, με βάση την πολιτική, οικονομική, κοινωνιολογική, κλιματολογική και τοπογραφική ανάλυσή τους. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται περιγραφή της επιχείρησης, έρευνα αγοράς, πελατών, ανταγωνισμού, στρατηγικές μάρκετινγκ, ανάλυση ισοζυγίων και ισολογισμών. Τέλος, παρατίθενται οι στρατηγικές προσανατολισμού, η υλοποίηση του προγράμματος κυκλοφορίας του προϊόντος και η χρηματοδότηση.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΓΤΕΤΡΟΔ--Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, 2015--αα6711
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/9693
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zoumpouloglou_Marilena.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/9693
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.