Παρεμβατικό πρόγραμμα διατροφικής αγωγής στους Δήμους Θεσσαλονίκης και Λάρισας

Χασαπίδου, Μαρία/ Αϊναλίδου, Μαρία/ Βρανού, Παρασκευή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Υγεία;Thessaloniki;Non-communicable diseases;Μη μεταδιδόμενα νοσήματα;Health;Διατροφική αγωγή;Nutritional therapy;Λάρισα;Larissa;Θεσσαλονίκη
Issue Date: 6-Aug-2015
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το παρεμβατικό πρόγραμμα διατροφής, που πραγματοποιήθηκε στους Δήμους Θεσσαλονίκης και Λάρισας, το οποίο αποτελεί μέρος του προγράμματος Συμμαχία για την Υγεία-Διατροφή. Αρχικά, γίνεται παρουσίαση των παρεμβατικών προγραμμάτων διατροφικής αγωγής, των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων και της πρόληψης και αντιμετώπισης τους. Στη συνέχεια, έχουμε αναφορά στη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα και τη στατιστική ανάλυση των στοιχείων που προέκυψαν μέσα από αυτήν. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν.
Aim of present work is to present the interventionist program of diet, that was realised in the Municipalities Thessaloniki and Larissa, which constitutes part of program Alliance for the Health-Nutrition. Initially, becomes presentation of interventionist programs of alimentary education, not transmitted deseases and prevention and their confrontation. Afterwards, we have report in the methodology that was used for the research and the statistical analysis of elements that resulted through this. Finally, are mentioned the conclusions which resulted.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΤΕΓΤΕΤΡΟΔ--Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, 2015--αα6702
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/9657
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ainalidou_Vranou.pdf6.55 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/9657
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.