Προσδιοριστικοί παράγοντες της ζήτησης του κρασιού στην Ελλάδα

Νόττα, Ουρανία/ Αναστασιάδου, Μαρία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ονομασία προέλευσης;Εγχώρια αγορά;Κατανάλωση;Κρασί;Οίνος
Issue Date: 17-Jul-2014
Abstract: Η ελληνική ιστορία εξελίσσεται παράλληλα με τον οίνο και την άμπελο. Η σπουδαιότητα του οίνου κάνει την εμφάνιση της στην αρχαιότητα, καθώς από τότε το κρασί το τιμούσαν σε γιορτές και συνδεόταν άμεσα με τον πολιτισμό και την ιστορία της χώρας μας. Στην μελέτη αυτή εξετάζεται η εξέλιξη του κλάδου της οινοποιίας με την πάροδο των ετών και κατά πόσο έχει αναπτυχθεί η παραγωγή και η κατανάλωση του στις μέρες μας. Το κρασί πωλείται είτε εμφιαλωμένο είτε χύμα και υπάρχουν διάφορες κατηγορίες οίνου ανάλογα με την ποιότητα του και τον τόπο παραγωγής του. Τα τελευταία χρόνια πολλά είναι τα κρασιά τα οποία έχουν χαρακτηριστεί ως Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης εξαιτίας της εξαίρετης ποιότητας τους και της πολύ καλής φήμης που έχουν αποκτήσει σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο χαρακτηριστικές είναι και οι αυξομειώσεις που παρουσιάζονται στην παραγωγή και στην κατανάλωση του οίνου τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της υψηλής τιμής του σε ορισμένες περιπτώσεις που ωθεί στην κατανάλωση υποκατάστατων αγαθών.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας -- Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων,2013 - 5373
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8953
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8953
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.