Η ποιότητα στην κατάκτηση των κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική υστέρηση

Γεωργιάδου, Αθηνά/ Ζήση, Βασιλική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Παιδιά;Κινητική ανάπτυξη;Φυσικοθεραπεία;Children;Kinetic development;Physiotherapy
Issue Date: 24-Nov-2008
Abstract: Σε αυτή την εργασία, κύριος στόχος είναι να μελετηθεί η κινητική ανάπτυξη των παιδιών με ελαφριάς μορφής νοητική υστέρηση σε σχέση με εκείνη των «φυσιολογικών» παιδιών της ηλικίας τους και να τονιστεί η σημασία του ρόλου του οικείου περιβάλλοντος στην εκπαίδευσή τους και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων τους. Ακόμα, ερευνάται ο ρόλος του φυσικοθεραπευτή και της άσκησης στην εξέλιξη της κινητικής τους ανάπτυξης και παρατίθεται ένα ενδεικτικό πρόγραμμα για αυτό το σκοπό.
In this project, main purpose is to study the kinetic development of children with light form of intellect diseases in relationship with the intellect of the "normal" children of their age and to emphasize the importance of the common environment for the treatment of their problems. Also, is researched the role of the physiotherapist and of exercise for the progress of their kinetic development and gives an indicative programme for this aim.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας -- Τμήμα Φυσιοθεραπείας, 2008, αα2606
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8724
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zisi_Vasiliki.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8724
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.