Αισθητικοκινητική ανάπτυξη και αξιολόγηση στη φυσιοθεραπευτική παρέμβαση

Γεωργιάδου, Αθηνά/ Βασιλείου, Χρυσοβαλαντία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Brain paralysis;Βρέφη;Φυσιοθεραπευτική παρέμβαση;Psychotherapeutic interference;Εγκεφαλική παράλυση;Αισθητικοκινητική ανάπτυξη;Babies
Issue Date: 22-Aug-2008
Abstract: The first unit includes the introduction to the evaluation and function of reflexes which are very important for the kinetic development but and at the early diagnosis o0f the brain paralysis. The second unit includes the baby progress from the first moth: supine, prone position which are very important for the kinetic and functional autonomy. At third unit analyzes the evaluation of the everyday function. At the fourth unit reports to kinetic development at children with brain paralysis and to children evaluation with obstetric paralysis.
Η πρώτη ενότητα περιέχει την εισαγωγή στην αξιλόγηση και τη λειτουργία των αντανακλαστικών που έχουν ιδιαίτερη αξία για την εκτίμηση της κινητικής ανάπτυξης αλλά και γαι την έγκαιρη διάγνωση της εγκεφαλικής παράλυσης. Η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει την πορεία του μωρού για την κατάκτηση των βασικών αρχικών θέσεων από τον πρώτο μήνα εώς την κατάκτηση τους : ύπτια , πρηνή, πλάγια, μακρύ καθίσματος, γονυπετούς και καθιστής, η οποία είναι απαραίτητη για την κινητική και λειτουργική αυτονομία του. Στην τρίτη ενότητα γίνεται ανάλυση της αξιολόγησης της καθηµερινής λειτουργίας.Στη τέταρτη ενότητα γίνεται αναφορά στη κινητική ανάπτυξη των παιδιών με εγκεφαλική παράλυση και την αξιολόγηση παιδιών με μαιευτική παράλυση.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας -- Τμήμα Φυσιοθεραπείας, 2008
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8715
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasileiou_Xrisovalantia.pdf4.73 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8715
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.