Φυσικοθεραπευτική αντιμετώπιση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές

Γεωργιάδου, Αθηνά/ Αλεξανδροπούλου, Αγγελική


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Φυσικοθεραπεία;Αναπτυξιακές διαταραχές;Physiotherapy;Σύγχρονη φυσικοθεραπεία;Εμπόδια ανάπτυξης;Παιδιά;Αναπτυξιακές καθυστερήσεις;Ασκήσεις ενδυνάμωσης;Children;Developmental disorders
Issue Date: 28-Jun-2013
Series/Report no.: ;1340
Abstract: Η εργασία ασχολείται με παιδιά με αναπτυξιακές καθυστέρησης, εγκεφαλική παράλυση και παρόμοιες κινητικές δυσλειτουργίες. Επικεντρώνεται στις δεξιότητες της αδρής κινητικότητας και στον τρόπο που διδάσκεται στο παιδί. Εξηγεί τους λόγους για τους οποίους πρέπει να συνεχίζεται το πρόγραμμα φυσιοθεραπευτικής στο σπίτι και προτείνονται εύκολες ασκήσεις με κατανοητές οδηγίες. Πιο συγκεκριμένα, αφού δοθούν βασικές έννοιες για την εγκεφαλική παράλυση, αναλύονται οι ενδεικνυόμενες μέθοδοι φυσικοθεραπείας για παιδιά με εγκεφαλική παράλυση.
The work deals with children with developmental delays, cerebral palsy and similar motor impairments. It focuses on gross motor skills and the way you teach the child. It explains why you should continue the physiotherapy program at home and suggests easy exercises to understand instructions. More specifically, once they are given basic concepts for cerebral palsy, analyze the appropriate physiotherapy methods for children with cerebral palsy.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΕΥΠ--Τμήμα Φυσικοθεραπείας, 2009--αα 1340
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8613
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alexandropoulou_Aggeliki.pdf6.02 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/8613
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.