Η επίδραση των κατασκευαστικών στοιχείων ενός ινστιτούτου ομορφιάς στα συναισθήματα των πελατών

Φωτιάδης, Θωμάς/ Μαργέτα, Χριστίνα/ Ζαχαριουδάκη, Μαρία-Άννα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ινστιτούτο ομορφιάς;Marketing;Μάρκετινγκ;Beauty salon
Issue Date: 12-May-2008
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΕΥΠ--Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας, 2008
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6846
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaharioudaki_Margeta.pdf494.87 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6846
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.