Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κουρτέσας, Γεώργιος/ Παπαδημητρίου, Στυλιανή


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Social networks;Social media;Κοινωνικά δίκτυα;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Τουρισμός
Issue Date: 20-Apr-2015
Abstract: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) έχουν κατακτήσει τους περισσότερους χρήστες εξαιτίας των εκπληκτικών τους δυνατοτήτων. Οι δυνατότητες αυτές στηρίζονται στην ενεργό συμμετοχή των χρηστών καθώς και στην μεταξύ τους αλληλεπίδραση, πράγμα το οποίο καθιστά αυτόν τον σύγχρονο τομέα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών αλλά και των ιδιωτών. Στην παρούσα εργασία θα προσπαθήσουμε να μελετήσουμε την τάση αυτή, παρατηρώντας το κατά πόσο έχει επηρεάσει τους ευρωπαίους, κυρίως, πολίτες και ποιες είναι οι νέες τάσεις που έχει δημιουργήσει στη σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2014--αα6489
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6619
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6619
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.