ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γκίτνος, Γ/ Βρούσγου, Σταυρούλα/ Κάτρας, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκίτνος, Γel
dc.contributor.authorΒρούσγου, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorΚάτρας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2013-06-09T11:21:25Zel
dc.date.accessioned2018-02-28T11:39:34Z-
dc.date.available2013-06-09T11:21:25Zel
dc.date.available2018-02-28T11:39:34Z-
dc.date.issued2013-06-09T11:21:25Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6560-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικνονομία -- Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2009 -- α,α 1126el
dc.description.abstractΗ πτυχιακη εργασία μας ξεκινά με τον ορισμό και την παρουσίαση των αρχικών και βασικών εννοιών που συνθέτουν τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Αρχικά έχουμε την έννοια της ποιότητας και πως αυτή ορίζεται από τους διάφορους γνωστούς ‘γκουρού’ του μανατζμεντ, έτσι ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοούμε όταν μιλάμε για την ποιότητα και ειδικά πως την ορίζουμε μέσα στο πλαίσιο της συγκεκριμένης θεωρίας-συστήματος. Εστιάζουμε στους μύθους που αφορούν την έννοια ποιότητα, τα μοντέλα ολικής ποιότητας και η έμφαση που δίνουν στη διαχείρηση των ανθρώπινων πόρων για την επίτευξη της ποιότητας των υπηρεσιών. Στη συνέχεια εισχωρούμε στη διερεύνηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και τον ορισμό της. Ο ορισμός της φαντάζει δύσκολος και περίπλοκος, παρουσιάζουμε ωστόσο τη προσέγγιση του Deming, του Juran και του Crosby στη ΔΟΠ και παραθέτουμε τους λόγους για την υιοθέτησή της από επιχειρήσεις, κυρίως ξενοδοχειακές, αλλά και τους αντικειμενικούς σκοπούς της. Έχει γίνει πια συνείδηση ότι για τη σύγχρονη ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα δεν αρκεί μόνο η προβολή της φυσικής ομορφιάς του τόπου και των μνημείων του πολιτισμού μας. Χρειάζεται να αντιμετωπιστεί η τουριστική βιομηχανία με όρους καθαρά επιστημονικούς. Το μάνατζεμεντ των τουριστικών επιχειρήσεων αποτελεί κλειδί για την ανάπτυξή τους.el
dc.subjectμάνατζμεντel
dc.subjectquality managementel
dc.subjectSIX SIGMAel
dc.subjectrelationship marketingel
dc.subjectξενοδοχειακή επιχείρισηel
dc.subjectδιοίκησηel
dc.subjectΔ.Ο.Πel
dc.subjectεξυπηρέτησηel
dc.subjectδιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectξενοδοχείαel
dc.subject.lcshΞενοδοχεία-Ελλάδα-Μαρκετίνγκel
dc.subject.lcshΕταιρείες Περιορισμένης Ευθύνηςel
dc.subject.lcshLimited liability partnershipel
dc.subject.lcshΞενοδοχειακό μάνατζμεντ-Μελέτες περίπτωσηςel
dc.subject.lcshΔιοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.lcshΞενοδοχείαel
dc.subject.lcshΤουρισμόςel
dc.subject.lcshHotel managementel
dc.titleΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-28T11:40:34Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrousgou_Katras.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6560
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.