Crisis management plan in Greek airports

Αβδημιώτης, Σπύρος/ Παπουτσή, Ελένη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Airways;Airlanes;Airdromes;Airlines;Μάνατζμεντ κρίσεων;Αεροπορικές εταιρίες;Crises management
Issue Date: 5-Jul-2013
Abstract: Η εμφάνιση μιας τουλάχιστον κρίσης στη ζωή είτε ενός φυσικού προσώπου είτε μιας εταιρίας είναι πολύ φυσιολογική και σχεδόν αναπόφευκτη. Μια επιχείριση μπορεί να έρθει αντιμέτωπη με φυσικές καταστροφές, εσκεμμένες ζημιές, ατυχήματα ή και εμπορικά προβλήματα. Ωστόσο, με την κατάλληλη προετοιμασία και τον απαραίτητο σχεδιασμό, κάθε επιχείρηση μπορεί να περιορίσει την συχνότητα εμφάνισης κρίσιμων καταστάσεων καθώς επίσης και τη διάρκεια και της ζημιές που προκαλούν μείζονες κρίσεις. Μια αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων μπορεί να προφυλάξει μια επιχείρηση και να την βοηθήσει να μην απομακρυνθεί από τους στόχους που έχει θέσει.
The appearance of at least one crisis during the life of either a person or a company is something normal and almost unavoidable. A company might confront with physical disasters, on purpose damages, accidents or even commercial problems. However, with the appropriate preparation and the necessary planning, each company can limit the frequency of crisis appearence, as well as the duration and the damages they provoke. An effective crisis management can protect a company and help it keep pace with its aims and objectives.
Description: Πτυχiακή Εργασία--Σχολή Διοίκησης Και Οικονομίας--Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2013--αα4943
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6557
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papoutsi_Vlaxopoulou.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6557
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.