Distribution channels in Tourism

Κασσιανίδης, Παναγιώτης/ Τουρισμός/ Βενάρδος, Νταβίντ-Μιχαήλ


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Κανάλια marketing;Ταξιδιωτικά πρακτορεία;Toor operators
Issue Date: 12-Jul-2013
Abstract: This thesis aims at informing the readers for issues related to tourism, giving them a general idea for the section on national and international level. After that it is described how the spreading of a product is succeeded through the creation of distribution channels.
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει τον αναγνώστη λίγο περισσότερο στα θέματα που αφορούν τον τουρισμό, δίνοντάς του αρχικά μια γενική εικόνα του κλάδου που επικρατεί εθνικά και διεθνώς. Στη συνέχεια περιγράφεται πως επιτυγχάνεται η διάδοση ενός προϊόντος μέσω των καναλιών διανομής.
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και οικονομίας--Τμήμα τουριστικών επιχειρήσεων,2009-αα626
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6548
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venardos_David-Mixail.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6548
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.