Το Διεθνές Μάρκετινγκ και η θέση του στην Ελλάδα

Κυρμίζογλου, Παντελής/ Μπελεγρή, Μαρία/ Σιάμου, Αλεξάνδρα


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ελλάδα;Αγορά;Market;International marketing;Διεθνές μάρκετινγκ;Greece
Issue Date: 20-Jan-2009
Abstract: Η εργασία αυτή αναφέρεται στον ρόλο του διεθνούς μάρκετινγκ στην παγκόσμια αγορά καθώς και στην θέση που κατέχει στην Ελλάδα.
This project reports to the international marketing role at the global area as and to the place that it has in Greece.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής, 2009 -- αα2248
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6269
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mpelegri_Siamou.pdf691.73 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6269
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.