Ελληνικός τουρισμός και διεθνής ανταγωνισμός

Μακρίδης, Ιωάννης/ Κολεγιάννη, Ειρήνη


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Competition;Τουρισμός;Ελληνικός τουρισμός;Tourism;Ανταγωνιστικότητα ελληνικού τουρισμού;Ανταγωνισμός;Ευρωπαϊκός τουρισμός;Διεθνής ανταγωνισμός;European tourism;Greek tourism;Competitiveness of Greek tourism;International competition
Issue Date: 7-Oct-2013
Abstract: Στην παρούσα εργασία αναλύεται η έννοια του τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Υπάρχουν λίγοι οικονομικοί τομείς που δημιουργούν τόσο μεγάλη προστιθέμενη αξία, θέσεις εργασίας και συνάλλαγμα για ένα τόσο μικρό κόστος όσο ο διεθνής Τουρισμός. Όλα τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καταναλώνονται από ξένους επισκέπτες είναι εξαγωγές που δεν έχουν το κόστος διανομής και μεταφοράς σε άλλες αγορές όπως γίνεται με άλλα προϊόντα. Ο διεθνής Τουρισμός παρέχει συνάλλαγμα καθώς επίσης και αναδιανομή της αγοραστικής δύναμης στη χώρα που γίνεται δέκτης επισκέψεων. Ο Τουρισμός έχει γίνει τα τελευταία χρόνια η πιο σημαντική οικονομική δραστηριότητα για πολλές χώρες του κόσμου.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής, 2008 -- αα 901
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6236
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6236
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.