Οι λειτουργίες διοίκησης και μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών στο διαδίκτυο

Παπαδιοδώρου, Γεώργιος/ Βάτης, Στυλιανός-Ευστράτιος


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Παγκόσμιος ιστός;World Wide Web;Εταιρίες τροφίμων και ποτών;Internet;Διαδίκτυο;Food and beverage companies;Ίντερνετ;Business administration;Διοίκηση επιχειρήσεων;Μάνατζμεντ;Μάρκετινγκ;Management;Marketing;Μάρκετινγκ διαδικτύου;Internet marketing
Issue Date: 24-Oct-2013
Abstract: Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι λειτουργίες της διοίκησης και του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση του τι είναι το μάνατζμεντ και ποιες είναι οι λειτουργίες του. Επιπρόσθετα, αναλύεται εκτενώς η συμβολή των λειτουργιών του μάνατζμεντ στην καλύτερη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα ενός οργανισμού. Στην συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία της πώλησης και ειδικότερα στο μίγμα προβολής που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση προκειμένου να προσελκύσει και να διατηρήσει τους πελάτες της. Τέλος, παρουσιάζονται είκοσι εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών καθώς επίσης και οι λειτουργίες της διοίκησης και του μάρκετινγκ που αυτές διαθέτουν.
Description: Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής, 2011 -- αα1871
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6129
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6129
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.