Οι λειτουργίες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του κέντρου της Αθήνας

Τσεκουρόπουλος, Γεώργιος/ Καρρά, Αναστασία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσεκουρόπουλος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚαρρά, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2013-10-21T11:58:01Zel
dc.date.accessioned2018-02-27T19:05:14Z-
dc.date.available2013-10-21T11:58:01Zel
dc.date.available2018-02-27T19:05:14Z-
dc.date.issued2013-10-21T11:58:01Zel
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6064-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας--Τμήμα Λογιστικής,2012--αα3327el
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μοντέρνου μάρκετινγκ.Μέσα από ένα πρόγραμμα διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί να επιτευχθεί αύξηση των συναλλαγών, μείωση του κόστους των υπηρεσιών ή προϊόντων καθώς και ο καθορισμός των αναγκών και επιθυμιών του target group της επιχείρησης.Η επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό είναι άμεση και η προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μπορεί να γίνεται εξατομικευμένα, άρα αποτελεσματικότερα. Όσον αφορά τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις οι περισσότερες έχουν συνειδητοποιήσει την σημαντικότητα της παρουσίας τους στο διαδίκτυο,προσπαθώντας να την εκμεταλλευτούν στο έπακρο.Κοινό στοιχείο όλων των δικτυακών τόπων των επιχειρήσεων είναι η παρουσίαση των εγκαταστάσεών τους μέσω φωτογραφικού υλικού καθώς και η δυνατότητα κράτησης μέσω διαδικτύου. Οι περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν εισχωρήσει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook , twitter) και διαθέτουν την υπηρεσία newsletter , δηλαδή ενημέρωσης των πελατών για τις υπηρεσίες των ξενοδοχειακών μονάδων μέσω e-mail.Τέλος, σημαντικό στοιχείο των συναλλαγών τους είναι η τήρηση του απορρήτου καθώς και η ασφάλεια τους.Συμπερασματικά, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν συντονιστεί με τους ρυθμούς ανάπτυξης του διαδικτύου.el
dc.language.isoelel
dc.subjectΞενοδοχείαel
dc.subjectTourism businessesel
dc.subjectTourismel
dc.subjectHotelsel
dc.subjectMarketingel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΜάρκετινγκ διαδικτύουel
dc.subjectE-Marketingel
dc.subject.lcshInternet marketingel
dc.subject.lcshΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.lcshHotels-Greece-Athensel
dc.subject.lcshΞενοδοχεία-Ελλάδα-Αθήναel
dc.titleΟι λειτουργίες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων του κέντρου της Αθήναςel
dc.typeThesisel
heal.typeotherel
heal.type.enOtheren
heal.dateAvailable2018-02-27T19:06:14Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤΕΙ Θεσσαλονίκηςel
heal.fullTextAvailabilitytrueel
heal.type.elΆλλοel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karra_Anastasia.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/6064
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.