Competitive strategy

Γκιούρης, Θεόδωρος/ Τζάλλας, Παρασκευάς/ Παρχαρίδου, Ευτυχία


Institution and School/Department of submitter: ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
Keywords: Ανταγωνιστικότητα;Competitiveness;Business strategies;Αγορά;Market;Επιχειρησιακές στρατηγικές;Business;Επιχειρήσεις;Strategic marketing;Στρατηγικό μάρκετινγκ
Issue Date: 7-Aug-2015
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της συμπεριφοράς των επιχειρήσεων σε ανταγωνιστικές αγορές. Αρχικά, γίνεται παρουσίαση του στρατηγικού μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, δίνονται κάποιοι μέθοδοι στρατηγικών που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές και τέλος, αναλύονται οι διάφορες στρατηγικές αποφάσεις που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις.
Aim of present work is the presentation of behavior of enterprises in competitive markets. Initially, becomes presentation of strategic marketing of enterprises, is given somebodies methods of strategies that they could follow the enterprises, so as to become more competitive and finally, are analyzed the various strategic decisions that take the enterprises.
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ--Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2014--αα6027
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5974
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parxaridou_Tzallas.pdf929.2 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/5974
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.